Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 312 ggr
kerstin2181
0

Lyckan är fullständig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först föddes här,  6st underbara missungar, sen denna lilla underbara grabb, som kommer bli min, när tiden är mogen

S*Rockringen`s I Want A Dog  

ns 09 22

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Ninnis
0

Han är gätte fin Grattis!!!

Juliette-
0

Grattis gud vilken goding

EddaM
0

Grattis Grattis =))) Han e göra go=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

kerstin2181
0

En dröm, som vart sann. Då min vita skogis visar tydliga tecken på att hata utställning, så hoppas jag på den här ska tycka bättre om det, för jag gör inget, som inte mina vänner vill. Jag ska ställa honom ev i Norge i Augusti, sen har han 3st cert kvar till sitt GIP, och jag hoppas kunna ta hans GIP i Örebro, sen sluta helt med honom, om jag inte slutar nu, tiden får visa det

Kronängens
0

Grattis till lillkillen! Han är jättefin!

Ninnis
0

Vilken gullig bild på den vita kissen!

bibbi50
0

Han är jättefin din nye kille!

Hoppas att han kommer att tycka om att åka på utställningar Glad 

Håller med dig om att det måste ske på deras villkor och inte att det bara ligger i vårt eget intresse.

kram Inger

Knoxville_skogis
0

Grattis! vad fin han är

Rhapsody
0

Åh den grabben har jag beundrat sen Barbro lade ut de första korten! Han är heeeelt underbar! Jag har köpförbud, annars hade han nog hamnat i Bredared! Hoppas få se många fina bilder på den vackre pojken!!!

/Lena

kerstin2181
0

Idag kom det nya bilder på skönheten, var ju bara tvungen att stjäla dom, han får flytta hit, när mina bebbar växt upp liteKyss

Tack Rockringens, för att du inte blir arg, när jag stjäl alla dina foton, he he

UncutDiamond
0

Mycket vacker kille. Grattis och lycka till.

rockringen
0

Hej Kerstin, här kommer en lite större bild på S*Rockringen's I want a dog, självklart får du "sno" alla bilder jag tagit,
"Dogge" tackar er alla för all beundrarpost Kyss

rockringen
0

Å så duktig var jag!!! är det webläsaren som minskar bilden ? Här kommer ett foto till istället för ett större då :)

Malin1
0

WOW!!! Grattis till en supersnygg liten kille!!!Skrattande

Zygots
0

Hej Kerstin!

Roligt med din nya kille, grattis! Skall bli roligt att se honom framöver. Jag hoppas i alla fall att du kommer att ha någon liten vit att ställa också. Det ÄR så roligt att få se fler vita på våra utställningar.

Lycka till med kattungar och ny liten katt herre i huset.

//Annika

SKOGSGLIMTAN
0

*Super fin*, stor lycka med honom, får själv hem mina ulltussar Sebek och Tutankhamun imorgon, längtar sååå.

Trevlig sommar/Eva-Helen

bustrollet
0

Mm vilken goding,han är supersnygg:)  Själv har jag 5 veckor kvar tills jag får hämta hem min nya lill kisse.Hona blå-vit,söt som en liten docka hi hi

LittleL
0

En riktig snygging! Lycka till med honom och hoppas att man får se honom på några utställningar framöver. /Sylvia

kerstin2181
0

Han kommer vara med på utställningarSkrattande

Jag tycker det är så roligt att ställa, man träffar många nya vänner, och man lär sig så mycket.