Hane sökes till blåpadda

Vacker kille! Ska kolla in hans stamtavla

Hans stamtavla finns på pawpeds. Amadeus är HCM testad normal 070213.

Har kollat in stamtavlan och som jag ser just nu har dom bara 1 katt gemensamt.
Hej!
Jag har en kille som finnes tillgänglig. Han heter GIC S*Swingcat's Baron n 09 24. På min hemsida finns han stamtavla och bild. Han är HCM-tstad utan anmärkning.
Vi bor i Norrköping.
//Maja.J
Jättesöt men alldeles för mycket släkt;)
Ville bara säga, vilken underbart tecknad padda… ;)
Hejsan! Välkommen att besöka min hemsida där två fertila hanar finns. Kittekattus Altair amberspotted-vit och Vildfagres Ikaroz blå-vit. Båda har givit snygga avkommor.Hälsningar /Laila http://vildfagre.com

Hejsan Vildfagre!
Har tittat på dina vackra gossar och hittade även lite annat ögon godis
som härliga ulltottar.
//Åsa
Hej!
Jag har två st bröder, en brunspotted-vit och en rödspotted-vit.
Japp, den bruna killen har väldigt lååång och buskig svans. Man kan väl säga tt just svansen och ögonen är det jag gillar bäst hos honom. Bägge killarna har ett fantastiskt super temprament också.
Länk till min hemsida http://www.tamtrions.se/
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#11 Nära och bra, fina gossar. Men ett litet men… dina fina gossar har i sin stamtavla iaf 2 katter som min lilla hona har som dubletter längre bak i sin stamtavla

Hej.
Våra Ch Belgarion NFO n finns för avel. Han är mycket stor och go. Väger ca 8 kg idag och är ej klar. Vi bor i roslagen ca 45 min från Norrtälje. Vi har ingen hemsida så du får gå in och kolla i hans fotoalbum..
Med vänliga hälsningar Cesilia

Hej!
När du hittat en passande hane och kanske väntar små blåpaddor får du gärna säga till. Är väldigt intresserad av en sådan. =)

#14 kan hojta till men jag tror du har hittat "din" blåpadda innan jag har bestämt mig för en hane som inte är så mycket släkt med min hona, hellst inte släkt alls.
Önskar dig lycka till med ditt letande efter en blåpadda.
//Åsa

Hej! Jag har 2 hanar som finns tillgängliga! Du kan se killarna på min hemsida. Mitt stammnamn är S*Karmskogen's. karmskogens.info.se MVH/Marina Karmskog
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter