Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 223 ggr
Tinis
0

Bekräftelse till UK

Idag kom bekräftelsen till UK. Vi ska (om allt går som planerat) dit på söndagen. Någon mer som kommit med? Glad

Florinellas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Tinis! Jag ska dit Flört Men det var välan inte så oväntat kanske, eller rättare sagt så har jag inget val =)

Önskar alla som kommer på vår utställning stort Lycka Till!

Lollo

Tinis
0

Nääää, du har ju inget val, Lollo!Flört Mmmmm…så tjusiga Dante ska oxå dit?Glad

Florinellas
0

Tyvärr inte på vår utställning, han är ju för ung då…

erspers
0

Vi kommer både på Lördagen o Söndagen..ska bli spännande att se domarfördelningen : )

//Stefan

Anneli_G
0

Jag kommer lördag och söndag med min lilla tjej =) Ska bli jättekul… länge sedan vi var på utställning nu =)

majaj
0

Jag kommer med min hane bägge dagarna.Glad

Maja.J

MissMikkus
0

Vi kommer båda dagarna. Ställer kullen på söndagen. Och det är så spännande och pirrigt. Fundersam Helt nytt för mej.

eccentrics
0

kommer med fenix på lördagen.

erspers
0

ska bli ytterst spännande att se vad man får för domare : )..hoppas på Steph iaf..har haft henne tidigare när kissarna var små o skulle vara kul att se vad hon tycker om dom nu när dom är lite större Glad

erspers
0

Nu är domarfördelningen klar till Uppsala Kattklubbs utställning nästa helg..grupp tre får Fabrice Calmés på lördagen o Cathrine Bastides-Costes på söndagen..Glad nån som haft Cathrine som domare på nån utställning ?..henne har vi aldrig haft tidigare..

//Stefan

SannaE
0

Vi kommer också!
Vi har med oss alla 3 båda dagarna, ska bli riktigt skoj å få ställa lilltjejen för första gången!

//Sanna