Välkommen Leo Lejonkung;)

*SHOCK* Kollar en gång till… hmm alltså han är fel färg Ixa hehe.. Men Guuuuuuuuuuuuuuud så underbar en kille helt i min smak.. MUMS nu har du äntligen insätt hur en skogkatt ska se ut *flinar*
Mums han och min d22 hona sen mumma.. vilket par *flinar och flörtar lite*
*grymtar lite "förnärmat" och garvar*
äsch då;)
Det blir ju silverkatter i alla fall;)
*muttrar nått om att man skall ju aldrig säga aldrig*

Vilken fin liten kille

Fina killar båda två, lycka till med dem. //Kristin
#4 Tjena Osten säger Leo…har ju läst om Ostens bravader på bloggen och längtat efter min lilla lille;)
Leo är en väldigt speciell kille också *garvar*
Just nu är det galopitigaloppiti och jagning av gamla tanter med en snorgrön leksak i munnen.
Så fort jag håller honom så spinner och trampar han och när jag försöker pussa honom så trampar han mig i ansiktet;)

Vilken mysbild! Leo kände sej nog hemma på direkten med ett sånt där välkomnande
Jag har också en äldre upplaga av en S*Asphagenskatt här hemma. Keligare kille får man leta efter. Han gör ingen skillnad på folk och folk utan gosar glatt med alla.. 
Helt vansinningt söt kille! Ser fram emot att se smokepaddor efter honom.. Så snyggt!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Hubbe ser ut att gilla honom så de säkert säkert gå bra : )..
Stefan

Vilken fin katt=) Lycka till med honom=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

ågudd va sött… vilket välkomnande… får hoppas att min lilla gloriam får ett bra välkomnande av de andra kissarna hemma hos mig när ja kommer hem med henne på torsdag… å gud va ja längtar!!

ågudd va sött… vilket välkomnande… får hoppas att min lilla gloriam får ett bra välkomnande av de andra kissarna hemma hos mig när ja kommer hem med henne på torsdag… å gud va ja längtar!!