SW'07 S*Zygot's X-Oo!
JAAAAAAAAAAAAA! Hon gjorde det! S*Zygot's X-Oo har blivit Scandinavian Vinner 07, och hon är dessutom den första vita skogkatten att ha förärats SW-titeln.
Jag kan knappt tro det är sant. Om än något "sliten" efter en fantastisk helg i Örebro, så kändes det "lätt" att gå upp idag.
Jag har fortfarande tårar i ögonen, det här var SÅ stort att få uppleva!
Att stå på scenen med 8 st andra fantastiskt vackra katter när rösterna redovisades var nästan mer än man kan klara. Eva Porat gjorde processen outhärdligt spännande.
Jag hoppas att ALLA någon gång skall få uppleva känslan av att få sin katt korad till SW, det är SÅ stort.
Här kommer ett foto på X-Oo då hon precis blivit nominerad till panelen. Fotot har jag "lånat" ifrån Nerks hemsida, jag hoppas att det är ok.
Hälsningar ifrån värdens lyckligaste "mamma" till SW'07 S*Zygot's X-Oo.
STORT GRATTIS!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

GRATTIS!!!

Helt fantastiskt, bedårande vacker
tror nog jag osso fick henne på bild, och några på brorsan
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tack alla……….jag kan fortfarande kanppt fatta att det är sant….=)
Sitter här och bara njuuuuuuter!
Jag hoppas att få se fler foton, då jag själv inte lyckades få kameran ur väskan en enda gång på hela helgen
//Annika

Grattis Grattis i denna tråden med=) Javisst är det underbart den känslan *ler*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Verkligen stort grattis! Ja foton vill ses.. Någon som har gjort ett fotoreportage?

ÅH GRATTIS!!! Nu ångrar jag att jag INTE åkte dit o tittade på alla fina katter!!!
GRATTIS!
Susanna

Stort,stort GRATTIS Annika
Verkligen såååå roligt! Jag önskar att jag skulle sett det i verkligheten,men jag höll tummarna här hemma.En gång till Stort GRATTIS
// Jaana

Grattis till SW tjejen Annika! Och jag vet hur det känns att stå där uppe och Eva är en hejare att göra det spännande & nervöst :-))
//Veronica
STORT grattis til Annika og den vakre "snøflingan". (Får vi se henne live her snart kanskje??????) Dette var velfortjent og fryktelig morsomt.
Stor klem fra Anette
Hej
Stort grattis =) Ja ock kajen höll tummarna här hemma istället.
GRATTIS från Micke /S*rapooms 

Annika!
Går du in på min sida så finns det i alla fall 50 kort från utställningen.
kram Inger
Fantastikt Annika, vad roligt, jag är såååå glad för din skull. Det var du verkligen värd :-)

#13: Vad har du för hemside adress?? Skulle vilja se på bilderna=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Superduper GRATTIS,, det var en mycket värdig vinnare,,
Kramar Linda med lilla Engla…

Mega grattis till SW'07 titeln och till en mycket vacker katt. //Kristin
Super Grattis Anikka og X-Oo!
Det må være "a dream come true " Er det ikke et til bilde av hennepå nerks side. Jeg tror det er fra panelet, og en assistent(jeanette englund?) holder henne og en dommer med viftepinne?
/Ellen
Jättestort megagrattis till SW-07 titeln
Hon är en mycket vacker tjej.
Hälsn Jeanette
STOOORT GRATTIS!!! Åh, hon är så vacker att man bara kan dö! Underbar tjej, helt värd att bli SW ´07!!!!!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Super Grattis till X-Oos SW -07titel. Jag var där och tittade
och det var helt underbart att se din glädje där Annicka.
Hon är ju en helt underbar liten tjej din lilla going/Ullis

Ett stort Grattis!
#15, hon har adressen: http://bustassensbibbi.blogg.se/
Många fina bilder!

Grattis grattis! X-Oo är verkligen vacker.. 

Tusen tack alla fantastiska kattälskare….=)
Jag är fortfarande inte klar över om jag drömmer eller är vaken
Hoppas på att få se många vita skogisar på våra utställningar framöver. De vita skogisarna har varit underrepresenterade i många år, och kanske kan X-Oo:s vinst ge lite "publicitet" åt den vackra vita skogkatten.
//Annika

Vi vill också skicka grattis hälsningar,, så vacker sååå.
*Mvh Eva-Helen*

Heja Annika, vi kämpar på, hoppas även att få se Bibbis på utställningarna framöver. Min bäste vän, S*Brygghuset`s har ju två vita vackra hanar, och den ena, får vi nog träffa framöver osso på utställningar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Stort grattis till den vackra katten…det var verkligen härligt att se den vinna!

Jag trodde att du skulle svimma när du satte dig på knä på scenen! Vilken katt du har! Dina små ättlingar finns nu att beskåda på min hemsida föresten. Pappa S*Zygot's Galliano kan vara stolt över sin små!

Ja super grattis till dig Annika och X-Oo! Det var så härligt att vara på plats och njuta av all spänning och glädje. För visst var det pirrigt..
Lycka till med den vackra vita fröken!
/Marie
GRATTIS Annika och vackra X-Oo! Extra roligt att just hon vann eftersom vi är många som varit med ända från den kullens födelse;-) /Ann.

Grattis Annica, instämmer med Månlyckans inlägg, vi har varit många som följt denna kull, därför känns det lite extra 
Monica S*Zios

Go kväll allihopa!
Tusen tack för att ni varit så gulliga och deltagit inte bara nu, utan ifrån X-kullen föddes. Det har varit lika roligt varje gång jag (tjatig som man är) lagt ut nya foton och fått en massa goa inlägg……=)
Helle och Daniella som har S*Zimexis katteri har precis varit här och bjudit på skumpa………….tjoho.
Tusen tack igen till er allihop.
//Annika

Grattis! Riktigt fin katt

Grattis! Det var underbart att även bara stå vid sidan om och se att en vit skogis blev BIS! Att sen även de två vita Main Coonerna oxå båda blev BIS gjorde inte det hela sämre! //Kaisa
GRATTIS!!! Hon är ju ursnygg så jag förstår att hon fick titeln!!!
Stort Grattis Annika till dej och vackra X-Oo
/Lisbet

GRATTIS Annika!
Det var underbart att se din glädje när ni vann!! Lycka till med vita tjejen! :)
//Malin
Supergrattis Annika och X-Oo! Woow det var fantastiskt att se! Jag trodde också ett tag att nuu svimmar hon! Men det var väl tur att du inte gjorde det =)
Lollo
Grattis, det är en vacker "tösabit"
Även om jag inte är/var svag för vitt… *fniss* Citerar ketchup reklamen:
"Det kanske jag sa ja, men man kan väl ändra sig"
/ Sophia

Tusen tack alla! Ja, jag vet att många trodde att jag skulle svimma…=) själv tror jag att jag skulle försöka gå framåt, men det gick inget vidare…….
Idag har jag fått en massa foton och det finns blider på en massa saker jag faktiskt inte minns. Ja, TÄNK att lilla X-Oo och jag fick uppleva det här, jag är SÅ tacksam.
Hälsningar
//Annika

Jag sällar mig till skaran av gratulerande!! 
GRATTIS
Instämmer helt med de andra, X-Oo är en underbart vacker katt och MYCKET välförtjänt vinnare….
GRATTIS Annika både till hennes SW titel och även till den fantastiska kullen. Jag trodde också du skulle svimma på scenen!!! // Anita

#18 - det är inte X-Oo på den bilden. Det är jag (inte Jeanette Englund) som håller en väldigt söt liten Dicoth's-kattunge på den bilden.. med Anne Köhn som viftar med sin vippa framför ;)
Stort grattis Annika & X-Oo till vinsten!!! =)

Grattis även från mig!! Vilken upplevelse det måste ha varit!! 

Supergrattis till en jättevacker katt och den fantastiska nya titeln SW 2007. Lycka till i framtiden!
// Maja
#45….uff så flau jeg ble nå 
Grattis =)

gratulerer så mye :)

Grattis ! Det måste vara en underbar känsla!

Hej igen allihop!
Jag tackar igen för alla gratulationer. Känslan av att stå där med flest röster och bli Scandinavian Winner, det går inte att beskriva.
Jag önskar så att Agneta, min väninna som gick bort i Augusti hade varit där. Men jag tror, att i sin himel så tjoar hon lika mycket som vi.
//Annika