Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 694 ggr
EddaM
0

Lycka till på SW

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar jag er alla som skall dit. Och ser ni mig o Feztiz så säg gärna hej =))

Lycka till alla=)))

*kram* Madeleine o Feztiz

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Bengan.
0

Japp lycka till alla som ska ställa där. Jag åker nog dit och kikar en stund i alla fall.

Mvh Bengan

Froydis
0

Min (N)Sandøy Astor stiller i kastrat klassen.. får han sitt sert blir han Int premier!!

kerstin2181
0

Tack Edda, önskar dig osso lycka till, och vi syns säkert, för din kisse känner jag igenSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Vilka underbart fina gröna ögon hon har din Feztiz.

AsKetts
0

Vi hoppas på en EC, inte skogis utan turk Skrattande Så det börjar bli nervöst. Skulle inte för våna mig om hon får sitt första dragna cert då, men man tvivlar nog jämt när man är nojig.

Bengan.
0

#5 Klart det blir en EC.

Mvh Bengan

svarttraskets
0

#5 Håller med #6, håller vilket fall som helst tummarna Skrattande

Kramizzar Martina

Mylingens
0

Vi önskar oxå alla lycka till på SW! Vi ska oxå dit med en katt och vi ger oss iväg redan imorgonförmiddag, vi har en bit att köra från södra skåne till Örebro. Ska bli en spännande helg! //Kaisa

[michaelalundgren]
0

Önskar alla lycka till.. Hade gärna velat vara med då mamma åker med 2 katter.. Men någon måste ju jobba.. Så jag får lyssna på rapporter via telefonen ;)

erspers
0

Vi önskar alla lycka till också..själva så laddar vi o hoppas på lite mer päls till Uppsala om 14 dagar..Oskyldig

//Stefan

EddaM
0

#3: Ja du vet ju det=))

#4: Tack tack =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Mulan
0

Håller med, LYCKA TILL alla ni som ska till SW!

Två av mina katter ska dit, men inte jag.. Mannen får åka eftersom jag är hemma med min hona, som ska föda under helgen.. Hoppas jag.. Håller tummarna för att det blir flera skogisar som blir SW! Skrattande Eller kanske en turk?! Glad Ska hejja lite extra på Asketts turk o hålla tummarna för att den blir EC!

Ha så jättekul! Hoppas på rapporter.. ;o)

mvh Malin

bibbi50
0

Jag ska dit.

Sks bli intressant o se om jag kan slå min kullsyrra X-O denna gångGlad

håll tummarna!! 

kram Zygots Axel

//Inger

SKOGSGLIMTAN
0

Vill också passa på önska ALLA STOR LYCKA  i helgen. EXTRA STORT LYCKA till Linda ( S* Englaflickornas) och hennes vackra Engla.

*Kramar* Eva-Helen

Ninnis
0

Jag vill också önska alla lycka till!

Labolina_73
0

Jag kommer med min Engla.. :-)
" S*Dicoth's Regent Street Plaza"

Vi kvalificerades efter perserutställningen.. Hon går i klass 12,, så hon e en liten skit.. ;-)

lynxeyes
0

Lycka till ALLA (ingen nämnd ingen glömd) har även några CRX:ar jag håller tummisar för Flört Blir sännande att invänta resultat….

/ Sophia

Rhapsody
0

# 12 Ja då sitter vi i samma sits du och jag.

Jag hade trott på bebisar i tisdags eller onsdags men än har det inte satt igång. Min lösning blir att underbara vännen Cecilia (Myselisia's) tar med min lilla britthona upp. Själv får jag hålla tummarna för att något händer i dag så jag i alla fall kan ta en Örebroresa upp över söndagen.

Lycka till allihopa på SW, jag hoppas som sagt få känna på stämningen på söndag! 

/Lena

kerstin2181
0

Ni är varmt välkommna, nu är alla burar mm på plats, LYCKA TILLFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Burken
0

Även Mandelgrynet och jag önskar Er Lycka till och förväntar oss rapporter ifrån Mylingar och Bråkmakare Flört!/Häxan

S-Pax
0

Lycka till alla! Kommer sitta fastklistrad vid datorn och följa direktuppdateringen och titta på bilder från utställningen:-)

Rhapsody
0

# 21 Oj direktuppdatering! Kommer det att vara på SW-sidan?

WesthKiowas
0

Japp, så är väskan packad och ett nytt burskynke är tillverkat. Nu ska jag bara få lite ny färg i mitt hår så är jag redo…. Tror jag… Har säkert glömt nåt :)

Ses där alla som ska dit!

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

AsKetts
0

Tack alla. Vill också önska alla andra som kommer lycka till i helgen. Själv blir det nog ingen sömn i natt så man kommer att vara lagomt fin i morgon Skrattande, så ser ni någon assistent som raglar runt av nervositet så är det bara jagSkrattandeLedsen Vet ju hur det var när skogisarna skulle bli EC.

/Jessica

S-Pax
0

Japp, direktuppdatering kommer att ske på sw sidan

www.sw07.nerk.se

Rhapsody
0

Tack Lotta! Då kan jag följa dramatiken från hemmaplan, för några bebisar har inte tittat ut än!

vettan
0

Lycka till alla som ska dit!!!!Glad

Labolina_73
0

Puh,, tack tack.. :-)

hoppas nu bara att man inte glömt nåt,,,,

kram och lycka till alla ni andra oxå.

nu ska jag soooova i ett par timmar innan jag ska åka och Tristan vaknar.. :-S trött som attans..så ser ni ett vrak så måste det vara jag,,

kram igen.