Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 325 ggr
Majamaloss
0

Knåda katten?

Nåväl, inte knåda direkt men kattmassage kanske är på tapeten?

//Maja

Eithels
0

Jag har köpt en bok om kattmassage (glömt vad den heter, ligger hemma i en byrålåda) och katterna tycker verkligen om det. Speciellt den ena, han är VÄLDIGT förtjust i det. Står en massa matnyttigt i boken som dock är på engelska…

Rhapsody
0

#1 Kan du inte ta fram den ur byrålådan och tala om vad den heter och var du har köpt den. Jag är jättesugen på att testa det. Jag är instruktör i spädbarnsmassage, så det ligger nära till hands att massera katterna också.

Mindfields
0

Det finns en utbildning hos Axelsons i just kattmassage. Tyvärr verkar de bara ha tillfällen i Sthlm, så jag har inte kommit iväg på det ännu ;)
//Malin

Ninnis
0

Så synd att det inte arrangeras här i söder! Ingen som kan här nere?

Mindfields
0

Vid tillräckligt stort intresse kan man säkert få ett kurstillfälle, man kanske får pusha på lite ;)

Ninnis
0

Håller tummarna det finns säkert många som vill lära sej det här!!

Rhapsody
0

Kommer utbildningen på Axelsson i Göteborg så hänger jag på direkt! Jag gick min Instruktörsutbildning i babymassage där och är jättenöjd med dem.

Rhapsody
0

"For your information" har jag skickat ett mail till Axelsson och frågat om möjligheten att köra kursen i Göteborg. Frågade bl.a. hur stor gruppen måste vara om det nu går att genomföra. En liten kul grej var att jag skrev fel mailadress först. Fick tillbaka ett mail från Axelssons Begravningsbyrå med en stilla undran om jag fått fel adress. hoppas de skrattar gott vid fikabordet Generad

Jag hör av mig när jag fått svar. Nu skall jag gå upp till min blivande kattmamma (67 dagar idag) och se om något händer.

/Lena