Hemsidan....
Nu har jag gjort om min hemsida,, ändrade om framsidan och la in en ny bakgrundsbild.
Jag är ganska nöjd. :-)
kram

Jätte fin sida!! Ser att din kull är halvsyskon med min Bailey!! =)

#1 Ååå tack… jaha vad roligt.. :-D

Fin men jag hade föredragit om menyn alltid hade varit kvar.

den är super fin linda!

#3 Varför? Jag länkar ju alltid tillbaks till föregående sida..
Funkar det bättr på den andra sidan nu? som du hade problem med tidigare?
/Linda

#5 För att det är lättare att bläddra runt då.
Ser fortfarande ingen meny på den andra sidan. :/

Din sida var super fin . Skulle vilja ha en sådan själv.
/Theresa

Hej Linda, ser jättebra ut tycker jag, men jag håller med Seerath om menyn - behåller du den fast i vänsterkanten förenklar du navigerandet jättemycket! Användarvänlighet är bra :)
En annan sak jag såg var att fotona på familjesidan i vissa fall har blivit intvingade i fel format så att de blir förvrängda. Detta gäller iaf fotot på dig, Johan och morfar+Miranda. Gör om storleken på de bilderna så pixlarna matchar i ett lämpligt bildprogram så kommer det bli jättesnyggt sen!

#8 Men bilderna är så för att det ska vara enhetligt på sidan, men klickar du på dom så ser du dom i rätt storlek..
La till det på sidan att man ska klicka för att sed om större.
Tack..

Jo det vet jag att det är så, och då visas ju mycket riktigt bilderna korrekt, men vill du inte att de ska se bra ut även som thumbnails? Alla kommer ju inte klicka sig in på bilderna utan en del nöjer sig med de små!

Ett tips är att göra enskilda thumbnails som är utklippta i rätt format och låta den bilden länka vidare till det stora originalet. Då blir det snyggt på båda.

#3 och #8
bättre med menyn nu??
:-)
kram

#12 Mycket bättre meny. :)
Vad fin den nya hemsidan blev!

tack.. :-)
ok,, så bra då nr #13… alla glada och nöjda…

Snyggt jobbat, toppen när meny-länkarna är synliga hela tiden. //Kristin