Underbaraste katterna!
Måste bara få dela med mig av min nyvunna förälskelse i dessa underbara skogkatter! De är ju inte bara vackra utan även så otroligt trevliga!
Jag får ärligt erkänna att jag inte visste att det fanns katter som var så sällskapliga…
…följer med in i duschen, eller varhelst annars vi sysselsätter oss hemma….
…möter i dörren och på tomten glatyt häslande….
…ligger ALLTID och myser i knät, på foten, på ryggstödet när man sitter i soffan…
…leker utan klor med sonen; han viftar med kattleksaken och hon följer efter, han älskar henne och hon leker gärna med honom (han är bara 1 år)….
…för att inte tala om kurrandet och pratandet och att hon kommer när man ropar, slickar i håret….
Jag antar att ni alla säkert har likande erfarenheter av era katter, men är alla raskatter verkligen på detta sätt? Jag har nog hittat en liten guldklimp det inser jag, men jag tänker även på andra raser. Är Norsk skogkatt bland de sällskapligaste eller hur ligger det till?
ja här kan man tala om kärlek vid flrsta ögonkastet och hon charmar de flesta som älskar mjuka och vackra katter. (*stolt o glad*)
berätta gärna om era katters egenheter, det skulle vara roligt att läsa!
/Anna
Ja dem är helt fantastiska kan jag hålla med dig om.Sen är dem duktiga på att apportera.Har ett par st.som är än duktigare på det än hunden.Allt försvinner och apporteras:)
Grytlapparna plockas ner från väggen(i öglan tar hon dem och lyfter ner)
Så visst är dem underbara.

Hahahahha jaa jag känner igen båda era inlägg,, :-) mina katter gör exakt på samma vis.. :-)
underbart ju,, heheh nästan iaf,, kanske inte när man letar efter hårsnodden som ena katten snott och gömt nånstans.. :-D
//Linda
Känner igen precis! Kanske inte apporteringen då… Norsk skogkatt är en fantastisk ras!
Susanna

Kan bara instämma med tidigare inlägg! Man charmas totalt av denna underbara katt!

Håller osso med, har en tvättäkta skogis
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jag kan bara hålla med skogkatter är underbara! Så sällskapliga och påhittiga! Man har aldrig långtråkigt med en skogis!

Håller med!
Har haft katt i 30 år men inga kissar så kärvänliga som mina 3 skogisar.Följer mig som en skugga,delar säng med mig varje natt.okej ,man väcks med jämna mellanrum av att någon av dom är uppe i ansiktet o killar mig med morrhåren men vad gör det.
Kärlek på absolut högsta nivå
och jag skulle inte byta bort nån av dom mot alla pengar i världen.
//Inger

#8 Underbart foto.

#9 Tackar! Man är ofta framme med kameran när man har en nyhemkommen katt och ett barn :-)
/Anna
Instämmer! Kärlek första ögonkastet!
Karin