Pust!
Uff, jag förstår inte hur jag lyckas - av de senaste 6 helgerna har 5 varit fullspäckade och nu väntar ytterligare 5 helt uppbokade helger framöver. Jag ska inte klaga, det är kul att gå på mösexa & jubileum & bröllop & bröllop & möhippa & konsert & konsert & bröllop & midsommarfest & post-midsommarfest, men man märker ju i kroppen att det är dåligt med vila…
I torsdags gick vi och såg Pirates 22-01, i fredags var det disputationsfest för en vän till oss (gick väl och la mig vid halv fyra :P)och igår var det möhippa med samling klockan nio… Vi hade en riktig genomkörare där på eftermiddagen med fäktningstävling mellan oss alla 14. Pust! Det är jobbigare än det ser ut!
Ja, och så idag när jag tänkt sova ut för att sedan orka plugga (tentar nästa lördag) så blev jag istället väckt av morrhår i ansiktet strax före åtta - det var Rennie som ville berätta att hon tänkt välta sig på sidan bredvid mig alldeles strax och ville bli killad. Det var bara att kapitulera inför det faktum att man inte skulle få sova mer (jag har aldrig varit bra på att somna om tyvärr) och sätta igång med kliandet och klappandet till förnöjda kurranden. Tänk vad lycklig man kan vara ändå! (…och trots att jag är trött har jag kommit ihåg att ringa lilla mamsen och berätta att jag älskar henne idag också :) …det är ju mors dag idag, om det är någon som glömt!)