Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 368 ggr
bibbi50
0

skogkatt billigt...

Nu hittade jag en annons på blocket igen.En uppfödare i Boden som säljer "äkta skogkattungar" för 2000 kr styck.Både mamman och pappan har stamtavla.

tvi,tvi tycker inte om oseriösa människor.Spelar ingen roll i vilket sammanhang.

hoppas det är okej Camilla:annars får du ta bort inlägget

//Inger

så här lyder annonsen:

Väntar*Äkta*Norskskog Kattungar 12 Juli

Pris: 2 000:-

Nu har ni chansen ni som blev utan förra gången Två äkta raser mamman Norskskogkatt svart Svartsköldpaddfärgad har stamtavla och pappan Norsk skogkatt har oxå stamtavla han är creme silver tabby har valt att sälja dom utan stamtavla som sällskapskatt och det är en otrolig ras mycket tillgiven på alla sätt
men ska man ställa ut eller avla då ska man köpa av dom som säljer med stamtavla
en av hennes kullar bor bla i Västerås, Örebro
en till Uppsala ,Gällivare, m.m
*vi är mycket noga vart våra kissebarn hamnar*
Att man har testat sig så man inte är allergisk
För en katt har ett långt liv
Det kan bli vad som hellst för färger.
Färger hon haft rödtabby hona
svartsilver tigre hona
blåtabby hane
creme tabby hane
blå sköldpaddfärgad hona
rödtabby silver hane
creme silver tigre hona
creme tigre hona
svart smoke hane

Tar 1000 för varje tingad kattunge resterande 1000 kr när ni hämtar eran kisse
.
Våra katter är innekatter dom går ut på våran inbyggda altan som är gjord som kattgård dom älskar människor och barn har gått bra med hundar oxå fast vi inga har*L*och det är 12 veckor som gäller.
Det är en som köar på en hona
*DET ÄR HENNES SISTA KULL*

*Redigerat av sajtvärd*

fjellans
0

Blir bara så himla trött på dess uppfödare,,,,,,

Sandra76
0

Tror jag har sett den annonsen förr…

Kittekattus
0

Hon har hållit på nått år nu… Och båda föräldradjuren har stamtavla… dessutom vet hon ingen kan anmäla henne eftersom hon inte är med i någon sverak ansluten klubb…

Och vi som bor här uppe är otroligt less, ,men som sagt det finns inget man kan göra.

Dessutom så gör hon parningar mellan Ragdoll och Norskskogkatt..

VillHaStorKatt
0

Faktum är att folk köper. Efterfrågan tycks vara stor. Finns massor med annonser av detta slag och de tas bort ganska fort igen, så man antar att kattungarna går åt som smör i solsken. Frågan är vad hon har tänkt att göra med kattungarna innan hon säljer dem. Inget? Eller ska hon vetbes, chipp, vacc?

MissMikkus
0

Jösses så det går till!!  Gråter vad bestört man blir.

Anneli_G
0

Visst är det hemskt… men jag tror inte att det är ok att lämna ut namn och länk till personen ifråga enligt skrivreglerna….

Seerath
0

Hennes annonser ser man jämt och ständigt. Hon har ofta kullar. :/

Labolina_73
0

Mmmm jag har oxå sett den ofta.. Jag mailade vid ett tillfälle och ifrågasatte,,

svaret jag fick var,, alla ska ha rätt att skaffa en renrasig skogkatt, även dom som inte har råd att köpa en för flera 1000 kronor.

Nåt i den stilen.

/Linda

kerstin2181
0

Tråkigt med sant, hon måtte väl äga båda föräldrarna? annars är det fler oseriösa inblandande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Seerath
0

#9 hon äger båda föräldrarna. Hon har även fler honor

WesthKiowas
0

Jag tog bort namn och telefonnr eftersom det bryter mot skrivreglerna.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

SillyZones
0

Jag undrar vad uppfödarna till hennes föräldrakatter anser. Jag skulle bli bestört, förbannad och ledsen om katter från min uppfödning användes på det sättet i oseriös avel…Ledsen

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

ChopSueys
0

Jag kan säga det att uppfödaren till hankatten hennes inte bryr sig ett dugg då hon gjort liknande saker själv. Men visst blir man förbannad MORRRRRRRRRRRRRRRR

eccentrics
0

Ja det finns då folk till allt här i världen… otroligt less blir man.

Silverfarans
0

JA!!! Jag har oxå sett dessa annonser!! Jag tycker det är bedrövligt fyyy fjäääään.Fundersam