Resultat Sviss-utst. i Lund!
Jag är överlycklig, våran S*Mylingens Winema blev BIS-kastrathona idag i Lund!
Det är allt en liten solskenshistoria! Det var Winema som låg inlagd hela påsken på djursjukhuset i Malmö och som blev opererad. Vi hade tänkt att dra henne från utställningen men eftersom hon har piggnat till sen länge så ändrade vi oss och tog med henne. Hon har inte varit utställd sen hon var junior och hon är drygt 2 år nu och var lugnet själv! Vi är jättestolta!
Grattis till alla andra fina resultat idag från Lund! //Kaisa

Grattis Grattis, jätte fin katt=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Grattis!
Grattis !

Superdupergrattis!
Så kul!! 
mvh Malin

Verkligen grattis Kaisa, det händer aldrig er 
Jag är lika glad som du fast över S*Blue N´Blonde´s Nitis BIS-j.
Kram
Anneli

#5 Grattis! Det måste vara nåt visst när avkommor blir BIS!! 
Hur är det nu, blev S*Trollgummans Okelani Olathe BIS hona?? Skulle bli så fruktansvärt glad om det stämmer.. 
mvh Malin

#6 Ja det är så himla roligt. och ja det blev hon om jag inte minns helt fel.

Åhhhhhhhhhhh! 

Jättegrattis till Malin Mindfields för Bambis BIS!!! Så jättemegasuperduperkul!!! Grattis till S*Trollgumman också, som har fött upp denna skönhet! 
mvh från glad Malin

Grattis till alla fina resultat, ja Malins katt belv BIS vuxen hona

GRATTIS till Anneli och Malin och alla andra som fick fina resultat! //Kaisa

GRATTIS till alla fina resultat. //Kristin

Hej! Tack för era grattis 
Det stämmer att min "Bambi" tog BIS hona, även om det tog ett tag innan det riktigt "gick in" Blev lite förvirrad, Bambi fattade inte uppståndelsen o jag hittade inte ens till prisbordet! *haha*
Grattis till er andra oxå!!
//Malin
Stort grattis till Bambi och Malin!!
Önskar Kattis som oxå känner sig stolt ;-))
Grattis till allihopa men speciellt till Kaisa och Winema 

Tack allihopa! Vi ses imorgon igen! //Kaisa

Stort grattis Kaisa till ditt BIS! Verkligen jätteroligt! Vilken tur ni valde att inte dra henne! Tänk bara vad ni hade missat!
Själv sitter jag här hemma och är stolt över min lille Nitis! Trodde ju aldrig det skulle hända mig! :)

#16 Tack! Din Nitis är verkligen en snygg och väldigt lovande kille! Gillar honom skarpt! Grattis till hans BIS-j!!! //kaisa

Jättegrattis till er allihop! Superskoj :)

STORT Grattis till BIS:en det är fina katter som väl förtjänar dem!!!
Emerson hjälper mig att skriva dessa rader ;-)) sitter på tangentbordet med svansen mellan mina ögon och glasögonen…liiite svårt att få allt rätt ;-))

Megagrattis även till Carro på S*Zarkeshas, BIS Kull & BIS uppfödning!! 
Håller tummarna att det går bra för alla skogisar idag också!
mvh Malin
Ojojoj vilken dag för syd fraktionen ;-))
Jätte grattis Carro!!!!
/Kattis

Grattis till er alla med fina resultat, men speciellt ett STORT GRATTIS till Winema som var såå dålig. Roligt att hon kommit tillbaka så starkt. Det bevisar att man inte ska ge upp:) /Sylvia

IC Oxiekullars Ceasar CAP, BIV och NOM och en röst i panel Yippie!! Olivette Champion idag. Ceasars bebisar alla 1:a och Baccus BIV båda dagar.
Grattis alla andra också till finfina resultat: Oxiekullars med två avkommer i panel… en egen hane. Mylingens, Zarkesas och Sofia och alla jag har glömt….
Visst är det kul!!
Helt imponerad ju =)
Håller på med övertalning nu att Bacchus ska hållas fertil lite längre än vad som var tänkt =)
GRATTIS!!

Grattis Kaisa till dagens BIS också
Kram
Anneli

#25 Tack Anneli!
Vi kan knappt tro att det är sant men Winema blev BIS-kastrathona även idag! Hon fick sitt 2:a CAP, BIV o NOM, i panelen fick hon samtliga domares röster, kanonroligt! Mest nöjda är vi ändå med hennes temperament, helt otroligt cool-lugn trots att hon inte har varit ute på 1,5 år!
Grattis till alla er andras otroliga resultat!!! //Kaisa

Grattis till ännu ett BIS Kaisa! Verkligen jätteroligt! Vilken kanonhelg för er del!
Vill även passa på att gratta Carolina till gårdagens BIS kull och BIS uppfödning eftersom jag missade det igår. Och idag var det ju ruggigt nära för Molly!!!
#27 Så Molly var i panel idag igen!!! Kul!
Vem var det som tog det??
/Kattis

#28 Avgjordes med skiljedomare, BIS gick till en birma-tjej!
Och Ozzy blev Champion på lördagen samt fick cacib, BIV, NOM och en röst i panelen på söndagen *glad* Grattis alla till fina resultat, speciellt till Bambi o Malin, Carro på Zarkeshas för uppfödning, fina resultat på Mollsan och fiiiiiina resultat på Ozzys bebisar!! Grattis oxå min trevliga burgranne Kaisa o peter till super resultat :) Ja grattis alla helt enkelt, tack för en trevlig helg!!!

Ja oj ja vilken helg för alla forum kissar. Superduper grattis till alla BISar, titlar och alla cert. Särskilt till er Kaisa o Peter vilken härlig historia som slutar så lyckligt.
Själv fick min hane Bazooka sitt CACE cert idag och jag är såå nöjd med det! Bara två kvar till EC nu.
Extra kramar till Carro, Malin och Sophia för så trevligt sällskap idag. Sen att vi fick heja lite extra i panelen på Ozzy och Molly kändes ju inte helt fel….önskar bara jag fått vara med på lördagen oxå.
/Marie

ÅH GRATTIS!!!!! Till Er alla!!! Ingen nämnd ingen glömd!!