Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 393 ggr
miahlia
0

Söker snygg hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Jag har en tjejje här som jag skulle vilja ta kattungar på med en snygg hane.

Så därför är min fråga är de nån som skulle vilja para sin hane med min hona? Skriva då mail tebax te mej Skrattande

Hon heter S*Nattugglan's Glorificus är Rödtabby-vit :) Hon har ett mycke härligt temprament mycke pratglad :) Å mattesjuk hehe… Hon älskar att vara med mycke sitta bunden ute i sele å bara ligga å mysa på sin filt. Hon skulle bli en underbar mamma. :)

Kramar Maria

miahlia
0

Hä kommer en bild till på Glori tyckte den andra var så mörk :)

Kramar Maria & Glori

miahlia
0

Ännu en bild. Hon ser så annorlunda ut på varje bild :) så då tycket ja att de kunde vara kul att se några extra på henne Skrattande

Kramar Maria & Glori

EddaM
0

Jag tycker det är jätte kul att se bilder på henne, syster dotter som hon är till min Willow. =))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

miahlia
0

Javisst e de :) nu är de dax för min lilla skit att skaffa sej smått hehe

Frostvikarna
0

Vad har du tänkt dig för hane? Färgmässigt, vad söker du mer..Hur långt bort är du beredd att åka med din tjej??

Gisela

Pulcherimas
0

Hejsan, en snygg tjej du har!

Det finns en mycket trevlig och vacker kille hos S*Bru Zar Na´s i norra småland. Han är n 24 och syns både på hennes och min hemsida.

/Monica

miahlia
0

Hej. Färgerna har ingen betydelse.  Vill bara att han ska vara grov, med grov benstomme å så då. Sen att han har fluffig fin päls. Och ett mycke härligt temprament. Helst pratsjuk för de e som är så speciellt hos Glori att hon pratar mycke :)… Jag vill inte åka allt för långt! Själv bor jag i Småland i Hultsfred. Så inom angränsande län helst! Men hittar jag en snyggare hane längre bort så kanske de finns möjlighet att jag åker dit. De vet man aldrig Skrattande

Pulcherimas: Vad e de för hemsida adress?

Kram Maria & Glori*

Belgarion
0

Jag tror att vi har det du söker efter.

Assar är en mycket stor hane. Väger idag 8 kg. Han har långa ben vilket tyder på att han blir större. Han har kraftig benstomme och är mycket pratglad. Så fort han ser någon av oss så början han prata. Mycket kelsjuk.

Enda nakdelen är att vi bor i närheten av stockholm.

Jag skickar med en bils så får du se hur han ser ut.

skogsdimmans
0

Ojojoj, jag har en dam här hemma som ifrågasätter varför hon äter p-piller när det finns en sån snygging som totte!

Margona
0

Jag har också en kille som är väldigt social samt pratar väldigt mycket. Tyvärr bor även vi i Stockholm. Amadeus är dessutom ung och har tyvärr tappat mycket av sin päls nu till sommaren. Men här är en bild på honom.

miahlia
0

Oj oj va mycke fina hanar ni har. Kan ju knappt bestämma je Skrattande de e jättesvårt verkligen. Ska titta runt på alla hanar igen å sen försöka att fatta ett beslut :)..

Tack så mycke allesammans för att ni visar intresse.

Skicka gärna in flera bilder på hanar.

Kramar Maria med djuren*

SChamuels
0

#10 Han är så snygg Margona.

Nej jag tänkte inte låna*fniss* men snygg är hanGlad

klosax
0

# 11 Men, herregud, du behöver ju inte välja en hane just här inne eller bland ovan föreslagna. De snyggaste hanarna annonseras såklart inte ut här på forumet? Förvånad

Cool

Margona
0

#12 Tack, jag tycker också han är fin men är väll kanske lite partisk då han är min. Det är väll så man tycker om sina egna katter. Det ska bli spännande att ställa ut honom till helgen. Han är dessutom världens snällaste och sällskapliga katt jag vet.

Silvis
0

11 # De har du rätt i, bra tips! Tål att tänkas på! Skrattande

miahlia
0

Men ja lägger ju inte ut en förfrågan här om ja inte nöjer mej de som folk skickar in!?

Dom hanarna ja har sett här är skitsnygga och dom duger gott å väl till min lilla Glori!

//Maria

Frostvikarna
0

#13 Är det något fel med att välja hane på forumet??Fundersam Jag har sett otroligt många snygga killar här..Så vitt jag vet så är det många här som har de sk snygga hanarna och härifrån är det lätt att skapa en första kontakt. Så fortsätt du miahlia och kolla efter snygga killar till din tjej!

Saeterjentans
0

Har också en snygg hane. CH S*Oxiekullars Domino, men som tyvärr ska kastreras i höst

Juliette-
0

#18 gud vilken fin kille du har

Frostvikarna
0

#18, Ja , det var en snygging!

Sissi
0

Jag har 2 st bröder, S*Tam-Trion's Japp & Dumle.

Dumle är rödspotted & vit, sen har vi Japp som är brunspotted & vit.

Personligen tror jag att du får ett roligare färgutfall med en brun hane än en röd, då din hona också är röd. (Om man nu inte vill ha en massa röd-tottar förstås)

Här kommer en bild på Japp…

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi
0

…en till på Jappingen!

Sissi
0

Åsså en på Dumle!

Juliette-
0

Klart man vill ha massa rödtottar sissi ;)

Labolina_73
0

Men sedan måste man ju jäföra stamtavlorna oxå så att dom verkligen passar.

Hehe inte att förglömmas,, man kan lätt bli lite besviken om man hittar en som känns JAAAAA och sedan krockar stammen.. :-(

kram

Sissi
0

#25 Jag vet…hur många gånger har man inte fått börja om från början med sitt sökande efter hane pga av just stamtavlorna!

Ska ta en närmare titt på hennes stamtavla.

miahlia
0

Hej allesammans. Tack ännu en gång för att ni visar ett sånt otroligt intresse för min tjejja, med era fina hanar. Dom är hur snygga som helst.

Jo jag vet mycke väl de me stamtavlan, men de får man ju kolla upp innan redigt bestämmer sej helt för en hane! :)

Sen så vill jag säga att de e lustigt att de alltid ska vara en preson som måste börja smågnabba, vill jag leta efter en hane här inne så gör jag de. Tack för din åsikt, men ibland kan de nog vara lika bra att hålla de för sej själv! Dom hanarna som jag har hittat här duger gott å väl till min tjejja. Skrattande Alla är superfina! Så snälla inger mer gnabb här inne nu. Vore tacksam.

Sissi: Jag måste säga att jag gillar Japp! Vart bor ni nånstans?

Varma Hälsningar Maria*

Sissi
0

#27 Tack ska du ha Maria!

Vi bor i Tyresö, en söderförort till Stockholm!

Jag tycker väl att detta är ett alldeles ypperligt ställe att leta hane alt. hona på. Den som inte gillar en tråd behöver ju inte läsa den eller lämna några kommentarer.

#13 Jag vet inte riktigt vad jag ska säga…hmmm…bara för att man visar upp eller gör lite reklam för sin katt behöver det ju inte betyda att det är något fel på den. Jag har rätt bra koll på olika uppfödares hemsidor och katter, men lååångt ifrån alla och jag tycker att detta är ett bra ställe att marknadsföra sig på.

Frostvikarna
0

#28, jag tror att det bor ett troll i denna trådFörvånad

Sissi
0

#29 Mmmmm…

majaj
0

Hej!

Jag har en hane GIC S*Swingcat's Baron NFO n 09 24. Han finnes på min hemsida www.datolitos.se och där finns även stamtavlan.

//Maja.J i Norrköping

miahlia
0

Ja jag tror de bor ett troll oxå hehe…

Måste tacka ännu en gång för alla fina hanar ni visar men jag har gott om tid på mej att bestämma mej så.. Glori fyller 1 år 1 Juli så ja har tänkt att para henne efter de :)

Kramar Maria* Skrattande