Varberg i augusti...
Är det någon som hade tänkt sig vara med på Ras och Huskattens utställning i Varberg i augusti?
I så fall är det hög tid att lägga betalning och skicka anmälan, anmälningstiden börjar imorgon 11/5…!
Själv har jag anmält Cornell båda dagarna, hoppas bara han är mer välmusklad och lite större då…

Jodå, vi har oxå tänkt ställa i Varberg. Har ordnat så att allt kommer iväg i rätt tid till rätt person. Men det är väldigt tidigt att anmäla redan nu när utställningen inte är förrän i augusti tycker jag. Det är alltid lika svårt att veta vem av katterna som är i kondition eller inte, det är bara att hoppas att de är. Jag har bl.a. anmält vår nya lilla tjej dit, hon flyttar hem till oss i slutet av juni så det ska bli jättespännande! //Kaisa
Kommer vi bara med så :-)
Jag har anmält Cornell ändå, även om han skulle se kass ut, då jag vill chansa och hoppas han blir premier någon gång i höst. Han kanske är kanonsnygg i augusti, vem vet?
Han har haft för bra motståndare hittills, så förr eller senare blir han ensam i klassen(vilket han var på Spinneriet)…*S*

Jag har anmält till Varberg. Får ju passa på när det för en gångs skull är riktigt nära:)) /Sylvia

Jeg fik email fra Sune i går og mine katte er kommet med begge dage, jubbi!
Mvh Carli

#6 Kan man få reda på det redan??? Jag träffade honom i Ulricehamn i söndags men då hade han inte hunnit gå igenom alla breven med anmälningar än. Håller tummarna att vi oxå kommer med dit! //Kaisa

#7 Sune havde et spørgsmål til det brev jeg havde sendt med mine tilmeldinger, derfor sendte han mig en mail hvor jeg lige skulle forklarer hvad det var jeg havde skrevet:-) Derfor ved jeg at mine katte er med:-)
Mvh Carli

Har precis fått reda på att kategori II är överfull. Står katter i kö, om det inte skulle bli fullt i övriga kategorier, så fyller de på från II.

Verkligen jättekul att en kategori är full (visserligen inte för dem som kanske inte kommer med). Men utställningen är populär och det ska bli himla roligt att komma dit. Har anmält 3 katter.
//Susanne

Kat. II blev full både lördag och söndag första anmälningsdagen.
//Susanne
så nu får man hoppas och se .