Resultat ifrån Ulricehamn!
Ojojojo, vilken helg!!!! Jag är i sjunde himlen…..=)
Att komma hem med 4 BEST IN SHOW efter en utställningshelg, det går ju knappt att förstå!
Vår X-kull blev BIS både lördag och söndag, och lilla X-O som vi har behållit blev BIS-U både lördag och söndag.
X-L och X-Tra flyttade till sina nya hem på söndagen. Vi önskar Inger och X-L (Axel), och Helen,Joakim och lilla X-Tra lycka till.
GRATTIS till 4 BIS, inte illa pinkat ;)

Ingen dålig helg, Annika!! GRATULERAR!! :)
//Malin

Superstort grattis Annika (igen) till tre fantastiskt läckra vita skogisar och imponerande utställningsresultat! Enda felet
med X-Tra var väl att hon inte flyttade hem till mig ;p
Är själv glad över våra tjejers resultat även om de inte var
riktigt på samma nivå ;) GIC Liljans Älva fick en fin comeback efter
1.5 år hemma med superbedömning samt CACE BIV-total NOM.
S*Restless Tigrinya stod sig bra i konkurrensen trots att hon precis gått upp i vuxenklass och de andra var äldre. Hon fick Ex2 av 4 vilket kändes helt ok. S*Just Catnap's China charmade sin domare
totalt och fick Ex1 BIV u+j NOM med 2 av 7 röster i panelen. Ingen illa dag heller :)

#3 Absolut ingen dålig dag, Ulrica! Gratulerar till dina fina tjejer! :)
//Malin

Grattis igen Annika till en kalasfin kull och superfina resultat. Du vet ju dock att X-L är min favorit
. En jättefin och jämn kull
. Grattis till alla andra med fina resultat också. China var verkligen en snygg liten tjej
. En trevlig utställning och mycket glädje fick man uppleva.
MVH
Anneli

Tusen tack för gratulationerna….=) vilket häääärligt "lyckorus" man är i.
Tusen tack Ulrica, och GRATTIS till dig (och de andra jag glömt gratulera) till fantastiska resultat i helgen.
Ja, jag vet att du gillar X-L, Anneli…….=)han e gullig!
Vi passa på att tacka ELK för en jättebra utställningshelg, och vilket CAFÉ! De bästa "bakverk" man kan tänka sig, och SÅ billigt också.
TACK!
Annika Stor kram från oss och Ul-Bin!!!
Om inte annars så ses vi på SW.
/Henrik & Heli

#5 Grattis till fina resultat själv! Underbart att äntligen fått träffa Ozca i verkligheten :)
#6 Kan tänka mig att du svävade hem på moln igår :)
Hänger på att tacka ELK för en välarrangerad utställning och ett helt oslagbart café! Hade kunnat tillbringa halva dagen där för att prova alla sorters underbara kakor och pajer…
Grattis Zygots och Restless! Vilken lyckad helg ni haft.
Susanna

Grattis till fina resultat Zygot's & Restless!!!
Själv var jag överlycklig över Emersons BIV & NOM på söndagen 

Jag grattar här också även om jag var på plats med grattiskramar och även fick den stora äran att hjälpa till att bära en av de vackra bebisarna för BIS-utdelningen på lördagen. 
Jag svävar på moln själv med BIS x 2 för min lilla britthona. Hennes första utställningshelg, helt makalöst! Fantomen fick sina första CAP och blev BIV på lördagen, Kryzz ex3 på lördagen och ex1 på söndagen.
Sen är man ju slutkörd efter en utställning som ens egen klubb arrangerar. Jag tackar å styrelsens och klubbens vägnar för komplimangerna för helgen.
Annas kakor….. mums!
/Lena

Grattis allihopa! Grattis även till dej Anneli, S*Blue Blonds, som oxå hade jättefina resultat båda dagarna, bl a BIS Uppfödare och BIS Avel på söndagen som inte var inte så illa!!!
Vi hade en hyfsad helg utan sensationer, S*Häxans Simsalabim fick 2 CAC, S*Blecktrummans Wren ex 2/4 på lördagen och ex 3/3 på söndagen och S*Mylingens Erin Brokowich blev färgändrad på lördagen med enbart bedömning och fick CAC på söndagen i grupp 3. Hon blev bedömd på lördagen av Hannah Jensen som en icke-silver och på söndagen sa Anneli Persson att hon tyckte hon var silver men hon rättade sej efter en kunnigare Hannah. Men sa att Erin var en katt i ingemansland…trist. //Kaisa
ps…en bild på Erin när hon var 4,5 månad och i mina ögon en klar silver med möjlig rufism…eller?

Grattis allihopa! Min & Maries lilla Shanta blev Ex 2 efter S*Myselisias Tortiella bägge dagarna, men vi var glada för de fina bedömningarna hon fick! Stort grattis också till Myselisias finfina resultat i övrigt!
mvh Malin

Men guuuud GRATTIS!!!! Till "alla" BIS!! Vilken uppfödaresdröm!!!
GRATTIS!!
Mvh//Susanne

ett STORT grattis så är de också så fina…

Stort grattis Annika till dina BIS! Får nog faktiskt hålla med Anneli, XL är min favorit också! Men de är fina allihop och man kan ju inte annat än smälta när man ser såna små kritvita dunbollar!
Vill även gratta dig Anneli till BIS avelshane båda dagar och BIS uppfödning på söndagen. Inte illa! Och vad kul det var att se Ozca i panel båda dagarna. Är ju sååå kär i henne! Och så har hon ju gett mig en så gosig och söt son också!
Och grattis till alla andra också som kom hem med fina resultat! Det var verkligen en trevlig helg och en fin utställning!

Grattis i massor till alla braiga resultat=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vad härligt Annika, stort GRATTIS 
Jaha…hva skal man seia Annika? En kan vel si at det var en helg med "det lille X-tra"
Stort Grattis til deg og alle x`ene

Ett stort Grattis Annika till 4*BIS Sen att jag hade äran att hålla den lilla sötlöken i panelen på lördagen var inte fel.
Min hane Laterna Magica's Bazooka fick 2 CACE och var NOM båda dagarna och fick två röster i panelen på lördagen. Så jag är supernöjd - då han nu är en mager och nästan pälslös krake…
Grattis alla andra också till fina resultat!
Jag kan verkigen som många andra rekommendera ELKs fika. Tur att jag gick assistent så jag inte kunde fika så mycket, för de goda bakverken är super!!
/Marie

Visst var det en häääärlig helg…jag har gått och flinat som ett "fån" hela dagen….=)….jag KAN bara inte sluta, och det är en underbar känsla.
Tack ALLA som gjorde helgen till vad den var…..fantastisk!
Marie…..jag hoppas du "stod ut" med mig som var SÅ nervös vid panelen, tack, du visade lilla X-O jättefint.
//Annika

#8,#12,#16
Tack så mycket. Det var verkligen en super helg och Hanna jag håller med Ozcas resultat värmde mest. Sen är det ju väldigt trevligt när det går bra för ens avkommor också. Grattis till S*Blue N´Blonde´s Bidziil som fick sin Grand-titel på söndagen och S*Blue N´Blonde´s Hiamovi som blev Champion i lördags och fick sitt första cacib i söndags. Sen lille S*Blue N´Blonde´s Nitis Ex1 BIV NOM på lördagen och Ex 1 BIV-T på söndagen. S*Blue N´Blonde´s Olathe fick tyvärr se sig slagen av syrran Tablita men med en kalas bedömning. Nu blir det ju utställningsuppehåll fram till varberg (om man kommer med dit vill säga). I Lund skall det bli roligt at kunna gå runt och bara titta i lugn och ro för en gångs skull.
MVH
Anneli

Stort,Stort Grattis till alla resultat
Lite extra gratulerar vi dig Annika och dina snöbollarnas resultat

Och Extra Stort Grattis till mamma Ozcas resultat och till Anneli om Bis -uppfödning och Bis-avelshane.Vi blev sååååå glada och stolta när vi hörde nyheten
Sönerna Kocoum,Aragorn och Garion är så malliga nu
(Det var en liten fågeln som skvalrade igår om resultatet)
// Jaana & Anders

#23 Tack ska ni ha. Jag vet vad den lilla fåglen heter också
. Jag fick även se två av Eldarions barn, roligt
eftersom Ozca är gamle farmor och Alf morfar till dem. De ser fina ut, rejäla storlek på dem båda två. Tyvärr var inte Azlan där som har varit min favorit i kullen, hoppas få se honom någon gång.
MVH
Anneli

Grattis till alla som vann
MVH/Suzan

WOW Grattis gud vad roligt
*inte alls avis*

Grattis till finfina resultat! 

STORT GRATTIS !
Det var underbart att få se detta live
Dom var såå vackra allihop . Grattis till dig som uppfödare, det är en uppfödar dröm. Sedan ett stort Grattis till dom lyckliga köparna till bebisara
Kram Theresa

Tusen tack! Ja, bättre kan det bara inte bli! Jag är SÅ glad, och det här är en dröm som går i uppfyllelese.
Mina tankar gick under hela helgen till min vän Agneta Sjöblom S*Wonders NFO. Vi delade intresset kring den vita skogkatten.
Agneta gick bort den 22/8-06, och det går inte en dag utan att jag tänker på och saknar henne. Det var en STOR dag för den vita skogkatten, och jag önskar så att jag kunde ha delat dagen med Agneta. Men jag tror att hon var med mig ändå. Jag önskar bara så förtvivlat att jag kunde ringa henne och prata om helgen som var.
//Annika
Grattis till dina superfina resultat!!! Vilken dröm! Men de är ju bara så läckra så det är inte svårt att förstå!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt