Prinsen
Nu kan jag inte hålla mig längre *ler* nu måste jag också visa lite bilder på en avkomma som var och är min stora favorit, därav namnet Prinsen.
Han heter egentligen S*Tam-Trion's Big Red och är en rödtigré & vit hane. Han var minst i kullen då de var små och jag var på vippen att byta namn på honom…man kan ju inte heta BIG RED när man är sååå liten. Men ack så fel jag hade, nu är han störst av dem alla…tror han väger runt 5 kg, snart 8 månader gammal.
Han är också S*Tam-Trion's 1:a BIS-katt…då kom det glädjetårar kan jag lova…oj, oj, oj vad stolt man blir när det går bra för ens avkommor.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Vad fin han ser ut! Roligt när det går bra för avkommorna! Grattis!!!

Så klart du ska vis upp en sååååå snygg kisse:-)))
Självklart ska man visa upp & vara stolt för ens avkommor",liksom grädde på moset"
han är verkligen snygg!!!
Den var inte så bra, så här kommer ännu en till. Sen ska jag sluta…Ni anar inte hur extremt många bilder jag har *skrattar*.
Den här bilden är tagen på Birkas utställning, samma dag som han blev BEST IN SHOW!

Grattis till Bis:et gud vad roligt.. men han har ju också varit min favorit i din kull hela tiden
Ååå vilken snygging XD Vet ni vad det bästa är??
Han tillhör oss!! ;)
#9 Ha Ha Ha…jag undrade just vad Du skulle ha för kommentar!
Jag är såå himla glad att han bor just hos Er, men han kommer alltid att vara min lilla Prins!
Ja den är fin, kan du inte maila den till mig!?
Den här bilden är från samma dag som han flyttade…snyft!
Lill skrutten… <3 Love Love Love
Vill att det ska bli kattungar efter honom typ…. NU!
Kan dom inte växa på sig lite fortare?? :D
Men är du aldrig inne på msn?
Han är såååå stilig, Prinsen. 
STORT GRATTIS till Prinsen som idag blev BÄSTA UNGDJUR på SNRF:s IDP utställning i Uppsala!

Grattis!
Mvh Margona

Då får jag gratulera både dig, Sissi o ägarna Glömstaskogens!! :)
//Malin
***GRATTIS**GRATTIS** PRINSEN!!
Vi alla Kaupare hurrar & Mjaumar här ifrån Öringe!

GRATTIS till Prinsen braiga resultat
Kramkram