Ulricehamn nästa!!!
Till helgen är det dax att bege sej till Elfsborgskattens utställning i Ullricehamn. Vi åker redan på fredag för vi ska bo hos min syster och då hinner vi träffa henne oxå en stund. Det är bara vår andra utställning detta året, två kom vi inte med till och en fick vi ställa in. Så nu är man laddad och det ska bli jätteroligt att träffa alla trevliga kattmänniskor igen.
Är där fler här som ska dit? Alltid lika roligt att träffas ute på utställningarna…
Ville kissen inte vara med? den ser ut som den ville gömma sej lite!
Förlåt jag glömde ju önska lycka till!

Tack! Ja…det ser lite roligt ut, hon blev nog trött på både mej och domaren…hihi! //Kaisa
Ja det såg så ut!! Fniss!!!

Då syns vi, Kajsa! Ska bli skoj att åka på utställning igen, trots att det bara är två veckor sen sist..
Sen blir det än mer ide för mig, med kattbebisar i huset förhoppningsvis…
Lycka till i helgen!
mvh Malin

Håller med dej, det ska bli jätteroligt! Det samma gäller oss sen, har vi tur så får vi småttingar till midsommar, vi får väl se!
Lycka till själv i helgen! //Kaisa

Eftersom jag sitter som ersättare i styrelsen för ELK blir det en intensiv helg. Tänker ändå ta med tre missar, hur jag nu skall få ihop det. Mest kommer jag att finnas i prisrummet men hoppas hinna kika på alla fina katter och en och annan bedömning också.
Jag får passa på att önska er alla välkomna till Ulricehamn!
//Lena

Jag kommer så klart:))) Elfsborgskatten är ju "min" klubb så det klart jag ska ställa där. Har med mig tre katter varje dag, dock inte samma båda dagarna. Har haft en himla otur med jobbet inför denna helgen. Jobbar dagtid som vanligt men jobbar även fyra kvällar. Så det blir inte mycket tid över för katterna denna veckan:( Hoppas att jag hinner få dom preppade och klara.
Ska bli jätteroligt att träffas igen. Och ett STORT lycka till, till Er alla. /Sylvia

#8 Ska bli roligt att träffas igen! Själv har jag tagit semester i helgen för att kunna åka. Vi ska oxå ha tre katter med oss men det blir samma katter. Får vi kanske träffa din nya lilla vita flicka då? Vi ses… //Kaisa

Lycka till i helgen alla som ska dit

# 10
Åhhhh grattis till prinsen!!!! Jag måste få tillfälle att se honom i verkligheten! Lycka till med långresan och den vita drömkatten!
/Lena

#10 gud vad härligt att du ska hämta din otroligt vackra prins.. jag förstår du är kär de skulle man med vara om han skulle bli min

#10 Grattis till din otroligt vackra kille! Han är jättefin!
Nu ska jag sätta igång och packa inför utställningen, vi kör någon gång mellan kl. 14-15. Det mesta är färdigt och det ska bli jätteroligt att komma iväg! //Kaisa