Nu är killarna 1 vecka *bilder*
Nu har killarna hunnit bli en hel vecka! De mår så gott så det är helt fantastiskt! Ozone är mera till freds den här gången och har tydligen väldigt bra med mat, för pojkarna är så trinda och nöjda och äter och sover. Allt går mycket bra i kattflocken och Sillen och Ozone ligger ofta inne i kattungerummet och gör Ozone sällskap, något som hon verkar uppskatta. Allt är bara harmoni och det känns så skönt!
Först ut är den blåtigré killen
Den Bruntabby-vita killen. Han är så varmt röd i sin färg så han ser nästan ut som en padda!
Sen är det den stora vita killen. Han är en gigant och är väldigt kraftig i benstommen. Kommer nog bli en stor kille!
Sist ut är "Tippen" som är bruntigré med vit och vit ssvanstipp. En sprallig rackare som var svår att ta kort på! Full fart hela tiden. Och stark i nacken som en tjur.
Mer bilder finns på hemsidan. Nu när jag blir ledig ett par dagar så ska jag se till att få färdig deras bloggar med litet info. Viker finns på hemsidan.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
De är så fina killarna!

Gud vad stora och fina grabbarna blivit.. 1v redan.. tiden springer på

Å så fina dom ser ut. Lycka Till
//Rita
Tack!
Ja, tiden går jättefort, och nu längtar jag tills de blir lítet större!

Så söta små missar 
gud så söta dom var (Lycka till med dom ) Eva

Underbara =)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#5 #6 #7 Tack så mycket, vi blir så glada över alla fina ord!
Nu har alla killarna öppnat ögonen! Jag håller på att spåna på namn och tema till kullen men kan inte riktigt bestämma mig! Är det någon som har ett bra förslag på lager, så hojta till!