Man blir så glad
Vilken snygg kisse :)

vakkert..

Underbart fin!!!

Jättefin!!

Sååå jättefin!!!!! En helt ljuvlig katt (och bild). /Sylvia
Verkligen en vacker katt att vara en stolt uppfödare åt!

Jag förstår de måste vara jätte härligt och få kort på sina avkommor.. jag ska släppa iväg mina kullar nu nästa vecka och jag hoppas verkligen jag kommer få massa kort vart efter de växer.. Jätte vackra kissar Myligens och Asketts

Tack så mycket. Det är så roligt när man får nya kort på sina avkommor, man blir lika glad varje gång :-)) .
Sätter alltid ut korten på hemsidan där varje avkomma har sin sida en så länge :-)).
Tjusig kisse
Mvh Bengan

#10 ja de är så roligt att gå in på dina sida och följa de små men som du säger än så länge när avkommorna blir massor (ja när man hållt på många år) så skulle man behöva en hemsida till bara dom :D Dock vill man alltid försöka ha några bilder på de små.. Ska göra egna till mina nu när de börjat flytta..

#10 o 12 Jag började oxå göra egna sidor till våra avkommor i början men måste erkänna att jag har slutat med det nu. Det blir för jobbigt men jag har funderat på att kanske göra en sida per kull och sätta in foton där på de som man får foton på. Men jag brukar lägga ut på hemsidan de foton jag får och låta dom ligga ett tag innan de byts ut.
Men man blir lika varm om hjärtat var gång man får mail och bilder på någon av sina avkommor, så kvittar det nog hur länge man hållt på tror jag.
Här är en bild på S*Mylingens Clayman och Fred Flinta som jag fick i vintras. //Kaisa