Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 03-avel-genetik-uppfödning
Läst 680 ggr
Labolina_73
0

REDAN 7 veckor.. puh

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är mina småtrott 7 veckor gamla,, tiden bara rinner iväg..

Det är såå roligt att se hur dom utvecklas hela tiden.

//Linda

Visst är dom välan juvliga, min Egyptenkull. :-)

1 bilden är Tutankhamun

Labolina_73
0

nu kommer Cleopatra

Labolina_73
0

Nefertiti

Labolina_73
0

Sebek

Labolina_73
0

Isis

Ninnis
0

Ja de är underbara! Tråkigt att tiden går så fort bara! Kul att du har hittat så fina hem åt dem!

Juliette-
0

Gud tiden bara rinner iväg hela 7v de är ju inte klok var mina så små när dina föddes hmm.. känns som dina växer fortare än mina haha..

Min första flyttar på fredag :( min bebis har blivit så stor…

Dina bebisar är verkligen kalas fina helt underbara.. hoppas få se dom live sen.. Cleo är min favvo

EddaM
0

Paddorna är mina favoriter, de är gööööra fina allihopa=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Mylingens
0

De är verkligen jättefina, Sebek är helt klart min favorit. Lycka till med dom! //Kaisa

SKOGSGLIMTAN
0

*Mmmm sötare* än sååå här kan man väl knappast bliFlört kullen är *Super fin*, en anledning till att jag valde TutankhamunRäcka ut tunganhan är förståss min favorit, men alla missar är super och ännu super fina. Grattis till Er och Grattis till oss som blir deras matte/husse.

*Kram Eva-Helen*

Labolina_73
0

Åååå tack alla… jag blir såå glad att det är flera som tycker att kullen blev superbra..

Hm nästan så man funderarpå att använda samma hanne igen nästa år. Eller vad tycker ni? Brukar man göra så? Eller vill man ha en större spridning? hm svårt det där.. hehehe tur att det är länge kvar tills nästa kull för Augustas del.

Härnest kommer ju Maja,, som ska paras i löpet som jag hoppas kommer i juni. :-) det oxå med en supersnygg rödsilver hane från gävle.. :-)

kram

Silverfarans
0

Åh va jag gilla Cleopatra!!Kyss

SKOGSGLIMTAN
0

Åhhh,,, jag bara *** ÄLSKAR TUTANKHAMUN***, konstigt va!? *blink*

knoxville_katter
0

Super fina hela högen :)

SKOGSGLIMTAN
0

Vill se meeeeeeeeeeerrrrrrrrrraaaaaaaaaa bilder*ler*,,, kan knappt bärga mig tills vi kommer igen i pingst,,, nospussar till min sötnos,, och till alla super söta syskona såklart.

*Nospussar till Tutankhamun & hans syskon*