Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 180 ggr
Labolina_73
0

Jag har tänkt på.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att dom flesta trådar som spårar ur så att säga är en sådan tråd där det frågas något lite inte udda men iaf något som man som regel vet blir diskution av, som tex, jag vill para min huskatt eller jag vill inte registrera mina kattungar,, etc etc… ja ni fattar.

och nästan varenda gång så är det någon med ingen info alls över huvud taget på sin sida som startat tråden..

Är det bara jag som ser det så? Eller har någon mera lagt märke till detta?

/Linda

Ninnis
0

Ja det är konstigt…Kanske vill de bara provocera? Eller bara nyfikna vad uppfödare tycker?

Anneli_G
0

Har oxå funderat över om det är människor som lägger upp fake konton och bara vill ställa till bråk… jag litar aldrig på sådana trådar där upphovsmannen/kvinnan inte har någon identitet.

Juliette-
0

Eller så kanske de faktiskt bara är människor som är ärliga och vill ha rakasvar och i så fall tycker jag de är synd de hela tiden skall bli dumförklarade istället för att ärligt svara och hjälpa dom på vägen. Fast jag förstår vad ni menar. Dock vet jag folk här inne som är helt vanliga seriösa människor men dom har bara ingen pressentation

Ninnis
0

Kan det också vara så att de inte hunnit med en presentation också? Jag tror också det finns många seriösa som inte har en presentation! Och även att man vill vara anonym!

Labolina_73
0

Ja jo så är det ju såklart oxå.. men dom brukar ju oftast inte radera sitt medlemskap efter at tråden blivit låst?!?!

och om man märker att "min" fråga spårar ur kan man väl då försöka förklara hur och vad man menar istället för att ge provokativa svar,,,

Inte alltid givetvis,, så är det inte, men vissa gånger och det är nåt jag reagerat på.. jag kan ju ha fel i min teori..

:-)

kram