Nu ble jeg glad
GIC (N) Fiskerjentas Smultron, flyttet til Sveits når han var 3 mnd(altså august 2004)
For et parr uker siden sendte eieren hans meg noen bilder, og her er et av de. Oj så flott kondisjon. Han burde komme på skogkattmesterskapet i Oslo, skrev jeg tilbake…….og det gjør han
Det var vel kul.Jeg gleder meg så til han kommer….han har jo vokst så veldig, men er like snill og glad. Jeg ber en stille bønn om at titer tester og slikt skal være i orden….
/Ellen
oj vilken kung!!! jisses man blir helt knäsvag av den bilden på honom!! 
Jag tycker också att han är gätte fin!

Milde himmel! Vilken underbar gosse! 
Vilken kille!!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

WOW! Underbart vacker!

Mums han skall du vara mycket stolt över han är jätte vacker

WOW, va fin han är!!! Grattis till att ha fött upp en så vacker katt. Jag håller tummarna att allt går vägen och han kan komma hit.
Synd att jag inte skall åka, kunde varit roligt att komma dit med Smultrons barnbarn X-O. Men vi är i Italien på semester.
//Annika

Men va skoj att de kommer till Oslo så du får se honom live igen!
Ja, jeg er så glad og spent…jeg sa det jo nærmest på skjemt
#8 kan du se noen familielikhet? Nenya er vel ganske lik sin mor ? Eller er det fargen som lurer meg ? Det var dumt du ikke kunne komme å kjenne og klemme litt på pappakatten ja…for han har du vel bare sett på bilder.
Barnebarna er vel gamle nok til å stilles de også da…tiden går så fort
takk til alle for kommentarene

Hej Ellen,vad roligt din pojke kommer…vet du om hon kommer ha någon mera med?I så fall kanske det får bli en Norge resa
Nei Monika har bare med smultron…og Gisele Witney
Wow vilken snygging. Vilken look.
Æsj….de fikk ikke plass på skogkattmesterskapet alkevel. Så da får jeg ikke treffe ham