Våran NFO planer är klar:-)
Ântligen har vi hittat en jättesnygg kille till min
CH(N)Chief Calisto`s Tia.NFO as 09 23. Se foto.
och här: www.edelcats.com/tia/
Parningen kommer at planeras ifrån Mai - Juni 2007.
Då åker vi till Stockholm och besöker:
S*Frostvikens Amadeus NFO ds 23 
Tackar iFokus att vi hittade han här och tackar självklart ägare för att få låna honnom
Jättesnält av dig
Jag ser mycket fram emot att hälsa på. Kommer som sagt att stanna hos min familj i Stockholm tills parningen är färdig. Har aldrig haft problem med att få parat Tia.
När hon löper så löper hon…hihi
Titta gärna inn i min hemsida under planer för mer information.
http://norskeskogkatter.homestead.com/plans.html
Amadeus kommer att få en egen fotosida som jag ska fixa till ägaren.
Färjer som kan komma kan man hitta i den här länken under nr:
59

Jösses vad roligt!!
Stolt mormor till Amadeus

Det ska bli spännande, och vi får hoppas på vackra barn. Din Tia är jättefin så det borde det väll bli. Det ska bli roligt att träffa dig.
Det är så snällt att hjälpa mig med en fotosida, jag är inte bra på sådant. Det blir nog inget problem för Amadeus ropar på tjejer nu, men inte så högt tack och lov.
Vad fin bilden på honom vart när du fixade till den….

Grattis och lycka till
/Kram Susann

#1 Jag ser fram emot att besöka dig i Norge med Amadeus. Jag är glad att planerna ändrades så att jag och Amadeus flyger till dig istället för att du kommer stockholm. Jag ser det lite som semester då det var länge sedan jag var i Norge.
Vi får hitta på lite skoj. Sen blir det ju spännande att se vad det blir av deras möte också. Förhoppningsvis fina kattungar.
Mvh Margona
Jag önskar lycka till med den kommande kullen /Eva

#10 Tack, det ska bli spännande.
Mvh Margona
Vad spännande…lycka till!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Jag glädjer mig mycket tills ni kommer hit 
Hihi… du ska nog få roligt när du måste sova på samma rum som katterna håller på…ha ha ha ha !

Ja, jag har aldig sett sådant förr men lär får se mycket nu då
. Smeagol var ju inte heller hemma. Han träffade ju Thea hos henne. Jag får väll ta ett par glas vin så jag somnar så jag slipper se

#14 haha, ta med ett par öronproppar oxå!!

#15 Ja definitivt, vill varken höra eller se. Jag får väll sätta på mig ögonbindel då också.
Ha ha
ha ha… presis…. 
Bli inte skrämd. Dom låter ganska högt så jag tror nog du måste ta på dig hörluren med hög musik och dricka en flaska VIN först.
Jag har en film snutt då min MCO Timara blev parad. Kan skicka dig senare så du är lite förbered på vad som kommer hända 

Ja det är nog bäst att göra det. Vist gillar jag katter men vet inte om jag uppskattar att lyssna och se deras kärlekstunder hela nätterna.
Det kan kanske vara bra att se så man vet vad man har att vänta. 
Det ska ändå bli roligt att komma och träffa dig och dina fina katter. Speciellt lille Harry.