Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 497 ggr
Ixatrixa
0

Valborgtråden

Skall bli bjuden på mat ikväll…faktiskt det bästa jag vet trots att jag är kock….det är så himla roligt att få äta någon annans mat än sin egen.

Vi får se om vi orkar kolla in någon brasa mede kanske.

Mina katter njuter fullkomligt av det härliga vädret vi har här. Solen strålar och det är så vackert med alla blommande träd och allt det ljusgröna.

TessaW
0

Det låter trevligt med middagsbjudning! Själv har jag inga större planer för Valborg. Efter jobbet ska jag lägga mig och sova ett tag. Är jättetrött efter en intensiv utställningshelg i Stavanger. Men om solen håller i sig tills ikväll så blir det nog lite tid ute på balkongen tillsammans med katterna i allafall.

Margona
0

Låter trevligt att bli bjuden på middag. Själv ska jag sitta och skriva en uppsats om kvalitativa forskningsmetoder. Men jag var ju på middag igår.

Juliette-
0

Trevligt med middag.. jag tänkte bjuda in mig själv hos mamma ikväll ja de är inte för min mages skull uatn för jag är rädd de kommer smälla mycket här och hon bor bättre :) sen måste jag uppdatera hemsidan köparna klagar hehe

Mylingens
0

Själva ska vi istället bjuda på middag här hemma. Min syster med sambo kommer hit och vi hade tänkt att ha en trevlig kväll ihopa med go mat och dricka och förhoppningsvis lite trevligt kortspel. Sen imorgon ska jag jobba igen men inte förrän kl. 14,30 som tur är.

S*Mylingens önskar alla en riktigt trevlig Valborg och 1:a Maj! //Kaisa

Eydimork
0

Själv vaknade jag med feber och ont i halsen idag så här blir det lugnare än lugnast. Kan ju visserligen vara behövligt efter två dagar utställning men inte riktigt vad jag hade tänkt mig ändå :-)

Juliette-
0

Åh vi skall nu hämta vår älskade kisse som legat inne 3 dagar med.. de blir nog en bra valborg detta Skrattande

Merlyn
0

Själv skall jag vila upp mig efter att ha arbetat 4 dagar på raken med Spinneriets utställning.

Skall dock grilla ikväll och mysa till det litegrann!!

Ha en trevlig Valborg allihopa!!

[diana]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska fira valborg hos min dotter, hennes sambo, barnbarn o deras hund Shakira. Det blir nog grillning på balkongen. För kallt o blåsigt ute vid brasan. Trevlig Valborg o första Maj. // Ingrid

Florinellas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill också önska alla en Trevlig Valborg

Anneli_G
0

Här blir det brasa på tvn tror jag… blåser och är jätte kallt ute… vart tog våren vägen?? =)

Trevlig valborg till er alla!!

Runsviks
0

Passar på att önska alla en trevlig Valborg. Jag tror att vi kommer att kunna tända brasan ikväll. Vi har just nu vindstilla och 8-9 grader.  //Kristin

Emely
0

Här blir det en liten kik på cortègen, sedan Chalmersspex och sedan spexkalas till långt in på småtimmarna i vanlig ordning :)

Ha en trevlig Valborg allihop!

Burken
0

Och här blir det soffan och horisontalläge, sambon står för Valborgsfirandet, själv orkar jag inte efter 2 dagar i Stenkullen och nu har jag precis kommit hem efter att ha kört ut husvagnen till Kågeröd! Trevlig helg önskar Häxan själv!