HCM-test
Någon som har planer på att åka till Uppsala och HCM-testa.
I så fall kanske vi skulle boka tid tillsamman. (Blir billigare när man har flera katter som testas).
//Ann-Christine

Hej!
Jag behöver åka med en av mina honor.
//Maja

Hej!
Vi kanske skulle beställa tid tillsammans?
//Ann-Christine

Ska vi vänta lite och se om någon mer vill hänga på? Är det inte det så kontaktar jag dig.
//Maja

Hehe kanske kan vara bra att skriva varirfrån resan går?? ;-) så man slipper gå in på allas sidor för att kolla var ni bor..
hehe bara en tanke.. ;-)

Jag åker från Falun.
Den måste ju gå bra att bestämma en träffplats i Uppsala och åka gemensamt därifrån.
//Ann-Christine

hehe ojsan,,, jag läste fel,,, jag fattade som att man skulle åka tid tillsammans,, dvs samåka.. :-)

vad kostar det? 1 katt kontra flera katter ?

Det kostar 1.000 kr för en katt och 800 kr om man har 2 katter eller fler.
Finns information på http://www.pawpeds.com/healthprogrammes/vetlist.html
//Ann-Christine

åå tack.. :-)

Jag är intresserad av att testa min katthona,men just nu klarar jag inte att köra bil så det blir svårt./Marina

Vi ska väl oxå så småningom iväg med vår hane hade vi tänkt, S*Häxans Simsalabim, men vi bor i skåne och kommer att göra det antingen i Hässleholm eller i Helsingborg. Men än så länge är han för ung… //Kaisa

Samma här! Jag har oxå några att testa men det blir i Karlstad. Är det någon som vet om han kommer hit i sommar??? De är lite för unga ännu!

#8 konstigt..jag har betalat 800:- för bara en katt i taget hos jens häggström på Ultuna/Uppsala..dom kanske har höjt priset sen i augusti förra året förståss..
//Stefan
Puffar denna tråd.
www.smaraldus.eu

Oj, nästan så man tjänar på att åka till Uppsala. Jag ska HCM-scanna Celine och de tar 1400 kr här. :(
Jag ska testa min hona snart då hon blir 1 år den 24 november. Men hittar ingen info vad det kostar här nu för tiden. Är ju en gammal tråd så det kanske har ändrats tänkte jag :)
www.smaraldus.eu
Vi betalade 975:- i juli i år, så det är väl ett hyfsat aktuellt pris i alla fall… Sen kan det ju skilja åt på olika ställen också, vårt var hos Hund & Kattkliniken i Bista, med Lennart Nilsfors.
Tjänstehjon åt Bröderna Bus
Vi har en tid bokad för testning nu. Blir den 11 november och kommer gå på kring 1500:-, men då är det lite mer tester än HCM också :-)
www.smaraldus.eu