Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 18-tävlingar-och-lekar
Läst 418 ggr
fiskerjentas
0

Det er ikke bare skogiser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som kan ha et alert utrykk i sine øyne.

Men det kan jo bero på at denne gutten her er en vildkatt. Han ble funnet helt utmagret, forlatt av sin kattemamma på en ladgårrd her i Østfold Norge(Skiptvet) Da jeg tok han inn veide han bare 370 gram, og var så tynn og liten

Hans alder ble anslått til 5 uker, og han spiste og spiste og drakk KMR morsmelkstillegg for kattunger. I begynnelsen la han på seg 300 gram på en uke…

Nå er han ca 7mn og veier 3,8 kg. Jeg er så glad han overlevde. Hans første tid setter jo litt preg på han. Han spiser til og med tomater om han har sjansen…og snutter alltid på min trøye, men han er en glad katt. Og han har fått så blank fin pels. "Fevercoaten er nesten helt borte…bare litt i nickersen bak nå.

Det er nok mye pga at Esther tok seg så godt av han at alt gikk fint

Han går fint med de andre kattene,og han tenker ikke på at han ser så anderledes ut…med sine miniører og korte kropp

Tinis
0

Det är en riktig "maskroskatt" som flyttat in hos dig.Glad Läste om honom i ditt tidigare inlägg och det är skönt att höra att allt gått så bra.

fiskerjentas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det er riktig, han er en Maskroskatt…eller Løvetannbarn som vi sier i NorgeKyss

skaujentas
0

Åh så flott at du fikk reddet ham. Han ser så vakker ut! Så bra at han har fått et godt hjem hos deg:-))Glad

anakin
0

Jag minns den lille trasselsudden.

Underbart att se den igen=)) Var det aldrig någon som hörde av sig,det var väl perser i den om jag inte minns fel?

Han ser frisk ioch glad ut=))

fiskerjentas
0

Nei, han var vild han var bebis toppen 5 uker da han ble funnet. Hans mamma(katten altså) var også vild, men hun ville ikke ha noe mer med sin kattunge å gjøre…..hun hadde en veldig trist skjebne selv

Han så ut som perser som bebis…men nu ser han bare ut som en huskatt..