Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett13-fodervärdar-finnes-sökes
Läst 1472 ggr
Pulcherimas
0

Fodervärd sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kille ur min egen uppfödning som såldes som kattunge till vad jag trodde var en seriös köpare, har nu köpts tillbaka. Ägs av mig (S*Pulcherima´s) och Anette Lennartsson (S*Djupbäcken´s). Söker fodervärd/halvfodervärd. Är öppna för en disskusion runt hur detta skulle kunna se ut. Avtal kommer att skrivas.

GyllenAlv är född 06-09-27 och är NFO d 09 22. Var med på VRK´s utställning 21-22/4 och fick mycket fin kritik. Mor och far finns på pawpeds:

(N)Skaujenta´s Dreng NFO ds 09 22

S*Izawatha´s Igraine NFO f

Båda HCM-testade u.a 

De hittas också på min hemsida: http://merell.se/pulcherimas 

Tel.nr 016-2005462 el 073-6142331

pulcherimas@spray.se

knoxville_katter
0

Va fin han är :)

Pulcherimas
0

Tack så mycket. Tror verkligen på honom, så på sätt och vis kanske allt blir till det bästa på detta sätt!?! Flört

knoxville_katter
0

Det är synd när sånt här händer. Jag hittade en av mina avkommer på blocket . Nu har hon fått nytt hem & den nya ägaren höde av  sig till mej . det käns skönt. Ja hoppas att du hittar en fodervärd som är seriös . Han ser så fin ut :)

Brita
0

Han er knallfin. Smart å bruke han vidre i avl, de linjene blir bare bedre og bedre.

Jeg har selv en halvbror til Dreng, Brand som jeg har brukt i avl. Nå har jeg kattunger som er barnebarn til Brand og jeg er superfornøyd med resultatet.

Pulcherimas
0

#4 Vilken tuff bild!

Ja, han ser minst lika bra ut som pappa Dreng, och har fått hans underbara temperament. Verkar också som om mamma Igraine har bidragit med lite tyngd då han har en rejäl benstomme trotts sina längder.

Brand är dunderfin!!! Men….Kaxe och Heike Kyss är ljuvliga. Sååååå synd att du bor så långt bort Flört

#3 Ja, jag följde din tråd tidigare om kissen. Hoppas allt går bra nu hos nya ägaren

knoxville_katter
0

Ja det himmla kul hon mailar nån gång i bland & lämnar lite info

nu hade tydligen varit & kollat in nån utställning & tyckte det himmla kul så skulle gå med nån klubb :) så ska bli spännade & se framtiden om Extrella kommer ställas ut ..

Pulcherimas
0

#6 Var inne och kikade på dina kissebarn. De ser verkligen riktigt fina ut. Fastnade för Alice Coopers haka!!!!Förvånad

knoxville_katter
0

Hmmm Om ingen vill köpa han lär han stanna kvar här hemma han är så social & pratar super go killen ,mina barn älskar han & jag vet inte hur jag ska göra .

Juliette-
0

Komsi komsi.. han är ju underbar Kyss

Pulcherimas
0

Här kommer ett par purfärska bilder

Pulcherimas
0

nr 2

Pulcherimas
0

nr 3

Pulcherimas
0

Och så en sista då…Räcka ut tungan

Juliette-
0

Gud vad fin han är förstår inte att ingen nappar på en gång

Froydis
0

putter opp igjen jeg.. det må da være noen som vet om noen som kan tenke seg en så fin gutt???

SueEllen
0

Han ser fin ut. Han är inte kastrerad väl? Jag hade tänkt mig en blå eller svart hane, men han verkar fin denna.