kan man längta mer???
Oj JA hon va verkligen SÖT=) veckorna går ganska fort.Vart kommer hon i från då? om man får fråga?
Mvh micke/ S*rapooms

Riktigt sör är hon.
Mvh Margona
Vill också ha en sån 

Lilla Novalie är så gullig sååå, precis som en prinsessa ska vara*ler*,, hennes bror är också väldigt go,, lilla Tutankhamun khem, men han må ta äta på sig eftersom han är minst av de 5 små liven, men en riktig sötnos är han precis som syrran*ler*.En evig väntan, helt enig *ler*.
Kram Eva-Helen (blivande matte till Tutankhamun khem)
Ps. Uppfödaren är S* Englaflickornas ,, gå in kolla kullen 5 st om Ni är *lite nyfis*… *ler*.

#4 han är också så söt, men det har jag redan skrivit förr.
Mvh Margona

Ja,jag vet oxå hur det känns att vänta.Jag kan inte hämta hem min goding förän den 3 juni fast jag skulle få honom den 13 maj,men arbete och avstånd gör att killen stannar hos uppfödaren några veckor extra.
//Inger
men sen ska vi festa loss på färska räkor!!

super söt. hoppas att tiden rinner i väg för dig nu så att du får hem den lilla sockertoppen snart
Åh, vad fin hon är!
#4 Hihih en SÅN har jag
fast med en svart fläck på hakan
Han var också supersöt 
Vilken gullig kattunge!
#4 Hade också en som var liten men vips så var han i fatt de andra så han växer snart till sej och blir stor och ståtlig! Det finns nästan alltid en lille pelle i kullen!

tack alla för era snälla komentarer!!
Idag har jag vart å gosat med lilla novalie, hon är helt underbar!!
Hon kommer från S*Englaflickornas egyptenkull. hemsidan är www.englaflickorna.com defenitift värt att gå in å kika, cleopatra heter min lilla prinsessa!!

Ååå vilken härlig liten prinsessa!! Måste hon ju vara med namn som Cleopatra och Novalie!! Med en rosa liten nos och alldeles säkert små rosa trampdynor. Som min kompis säger…de ser ut som emsertabletter!
Nu skall jag surfavidare…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

åhhh,, så avis sååå… vi ska åka i maj igen hälsa på dem..