Katter med hundkompis

Cayenne tillsammans med min hund Curry

Mina svarta prinsessor Jaga & Cornelia
Vilka fina bilder! Hur många hundar och katter har du?

4 hundar 4 katter
Fast just nu 11katter med alla ungar *hehe*

Åh då var du värre än mig!!! Jag har 3 st hundar o 5 katter 
Jag har "bara" en hund och en katt.

#6 haha värre vi har ju likamånga till antalet hehe.
Vad har ni för raser på era hundar då?

#7 Ja men jag har en unge kvar till dig här hemma med.. så du kan snart ha 2 katter i alla fall 
#9 Hi hi! Jag kan erkänna att jag är väldigt förtjust i Kardemumma.
Är hon bokad ännu? Min hund är blandras.

#10 Gud vad passande.. bara Kardemumma som inte har nån intressent just nu alla andra skall få spekulanter som kommer i helgen men inte lilla Mumma.. Stackarn ingan vill ha henne
#11 Konstigt, jag tycker hon är jättefin. Men är hon e eller ds?

hon är e0924 jag hade rätt men folk la sig i och satte dille på min hjärna.. hehe.. så en cream tjej är hon..
Cream-tjejer är ju inte allt för vanliga. Har tänkt att köpa en kompis till min kisse som snart är 22 veckor. Men vet inte om jag ska ha en pojke eller en flicka.

Klart du ska ha en cream tjej 
Är verkligen frestad. Har kollat in henne ända sedan hon föddes. Problemet är bara att jag tycker du bor lite långt bort.

Hur långt är de då? Vart bor du?
Bor i Västra Götaland, ca 30 mil från dig. Vet att vissa inte tycker det är så långt, men det tycker jag. Blir ju 60 mil tur och retur.

Har några från Jönköping som ska åka på måndag och titta du får åka med dom 
Ska de åka ända från Jönköping? Är det under dagen eller på kvällen? Oj nu blir det snurrigt. Har nämligen tänkt att åka och titta på en pojkkatt på söndag som inte bor så långt från mig. Beslutsångest!

#22 Åh vad söta de är!

#21 Ja de skall åka över dagen och titta.. så de åker väl på morgonen/förmiddagen nått ni kanske kan dela på bensinen? Dom ska ju troligen hämta sen med så då kanske ni kan åka ihop igen
#24 Fast när jag tänker efter så undrar jag om de inte kommer åka på andra sidan om Vättern. När är kattungarna leveransklara?

Veckan vid Kristihimmelfärd är de levereransklara.. jag vet väl inte vilken sida av vättern de är hehe..
Lite dumt egentligen med en stor sjö som ligger alldeles ivägen där man vill åka. De kommer antagligen åka öster till, det borde bli närmre. Och jag bor ju väster om Vättern. Men du ska inte ställa ut i Ulricehamn i maj?

Nej de ska jag inte.. kan tyvärr inte hjälpa dig mer än prata med dom från JKPG om de skulle hjälpa annars får du leta vidare om du tycker de är för långt tyvärr :)
Okej. Jag har redan bestämt med en tjej att titta på en hankatt på söndag, så det får bli så.

##22
Oh va bra att du skickade in den bilden,hoppades på det
Sööööötnosen Gasoline ja tara är fin hon me'
kram/yvonne
Åh vilka fina bilder!

Tänk att det finns NFO-uppfödare som aldrig skulle sälja kattunge till någon som har hund va'.
Dom skulle bara se dessa underbara bilder här,med hund o katt=))
//Anki & Helena S*Järvaskogen's med både hundar och katter som har hur trevligt som helst ihop!!
# 38 Jaså! Det visste jag inte. De har väl inte så stor erfarenhet av hundar då och än mindre vet de hur goa kompisar hund och katt kan bli. Tycker det är synd om de har en sådan inställning, men de kanske har träffat på någon hund som inte var så trevlig, men de flesta hundar är ju faktiskt jättetrevliga. Min hund har inte ens morrat åt katten, hon är så snäll mot henne som det bara går. Jag undrar om det varit en annan katt, hade den då varit så snäll mot min kattunge som min hund är?