Vill önska er en........
Trevlig Valborg och 1:a Maj/Susann

Ha en trevlig valborg själv.
Mvh Margona
Tack Margona
Tack*26 lästa

Tack detsamma,,, heheh och jag fyller år på valborg.. 

Trevlig Valborg alla! På måndag ska S*Frostvikens Beata veterinärbesiktas och flytta hemifrån så det kommer att bli tomt hemma när yrvädret packar sin väska, tar sin matskål och folkbokför sig i Upplands-Väsby…
En trevlig valborg önskar vi er alla! Hoppas att vi får fint väder!

Tusen tack önskar Er detsamma Trevlig valborg & 1: maj, själv blir det inte så mkt firande, mitt uppe i examinationer i sjgutb med praktik etc,, MEN ska ialf åka till Sthlm i helgen, så hoppas vi får fin fint väder.
#3 Hipp hipp hurra önskar vi Linda som fyller år på valborg, världens bästa Linda*
*
*Kram*

Då vill jag önska dig, din familj och dina vackra katter (och hund) en Trevlig Valborg. Hoppas du är ledig och kan njuta av det fina vädret!
Och jag önskar även Er andra här på forumet det samma! Nu håller vi tummarna för sol!!! /Sylvia

Tack det samma
//Rita

Åååååå tack Eva-Helen.. :-) Vad gullig du är…. *ler*
Detsamma vännen hoppas på fint väder nu när vi var instängad hela förra helgen/ Kram Marina

#4 Men Gisela va kommer Totte säga då när flickvännen flyttar!??
JA!!! ÅH TREVLIG HELG NI ALLA KATTVÄNNER!!!

#11, jag vet inte vad han säger! Han har i allafall inte fattat att det är Annsofie som är hans flickvän. Kattungarna är MYCKET intressantare..

#12 JA!! Men de är ju naggande GOA!
Tack så mycket & det samma till dig och alla Er andra!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Trevlig Valborg och 1 maj önskar jag er alla!
Själv ska jag,syrran o några till bege oss till Edsviken och se majbrasan, Skjuta mums-mums i katapult,krossa porslin, äta korv,slösa pengar på lotter mm. Barnsligt roligt=))
///Anki

Desamma alla.. 1maj fyller kungen här hemma 2år så vi skall fira lite extra.. skönt att vara ledig 4 dagar nu får massa trevliga besök av kattungespekulanter

Önskar er alla en skön valborg
Och grattis i förskott Labolina
MVH Suzan
jag önskar också alla en trevlig V
alborg samt 1.:a maj

Själv jobbar jag HELA helgen lång… Och eftersom jag jobbar på ett sjukhus så lär inte helgen bli lugn. Brukar vara en massa incidenter denna helg…
Hoppas att alla ni får en riktigt trevlig helg och att jag inte träffar er inom jobbet…