Vems är katten?
Tänkte bara att jag skulle berätta att det ligger en annons ute på blocket om en Sverakreggad, kastrerad skogishane på 1år. Han säljs för 100 kr. Tänkte att uppfödaren kanske vill veta??? /Sylvia

Ingen som reagerar på det här… /Sylvia

Jo jag såg annonsen har dock ingen aning vem katten är så.. dock är ju hemmet viktigare än priset och jag hoppas de är noga vart han kommer flytta dock tycker jag en 100? de är ju samma som gratis bara 1år hmm
under vilket län är det / Marina

Hässleholm. Annonsen insatt idag kl 15.27

Det är ju en coon på bilden. Men jag har ingen aning om vem den är heller. Hade jag bott närmare så hade jag hämtat den.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
ok ska in och kolla annonsen

Står ju norsk skogSkatt kanske är en hemma ritad stamtavla *hehe*
Kan ju inte vara så svårt att ringa och fråga?
Vad fin katten var men säljas för 100kr inte klokt
hm kanske har han missat en nolla? man vet ju aldrig..
men håller med han ser mer ut som en coonis…
fin iaf.
Inte är det en coonis inte, men kanske en nolla för lite!
Men varför ringer ni inte och kollar om ni är nyfikna 

#10: Hade jag bott närmare så hade jag det=)
S*Luddhuvet´z
#11 Inte visste jag att man måste bo nära för att kunna ringa 
*fniss* Kunde inte låta bli 

#12 Tja jo det är sant=) hehe=)
S*Luddhuvet´z

Jag skrev inte tråden för att jag undrade om någon var intresserad av att köpa katten. Sånt tror jag man får sköta själv. Jag skrev här på forumet eftersom det varit uppe flera gånger förut att det reas bort katter på blocket. Tänkte att uppfödaren kanske inte vet om att den ska säljas. Och om någon känner igen katten så har uppfödaren en chans att köpa tillbaka sin katt. Och det att den kostar 100kr. Ingenting förvånar mig längre. Det hade ju inte varit första gången som det hänt. Men visst…kanske har dom glömt en nolla…. /Sylvia

Hej alla!
Jag ringde på annonsen ja'
Den var inte till salu,Killen berättade att hans kompis satt in annonsen för att "skoja" med honom.
Katten Är hans,men absolut inte till salu.
Jag sa åt honom att vara rädd om sin kisse,samt spöa upp kompisen!!
///Anki

Men vad dumt gjort, jag hade blitt arg jag.
S*Luddhuvet´z
# 15
Bra gjort Anki, jag kan hjälpa till att spöa upp kompisen
/Yvonne
Vilken nöt som gör så! Inte mycket till kompis i min ögon!
#14 jag är jätte tacksam att du skrev ut detta då jag själv råkade ut för att mina avkommer såldes för 200 kr utan min vetskap så tack / kram Marina

vilken idiot till kompis

Han kanske fyller jämt!!!
Jag vet sådana som typ sätter ut bilar, hästar billigt åt kompisar som fyller år för o vara taskiga!? Vojne Vojne!
Bra intiativ Sylvia.Det gäller att vara observant samt att hjälpa till där man kan göra det.
En ros till dig

Men man lägger ju inte ut en annons o skojjar om djur. FY på den som gjorde det! USCH så dumt!

#23 Jo du tyvärr finns det folk till allt här i världen!???