Vilka kommer till Spinneriet?
Och vad skall ni ställa för kissar?
Själv ställer jag bara en dag för jag kommer jobba för fullt hela helgen på utställningen.
Jag skall iallafall ÄNTLIGEN få visa min Emerson. DET skall bli kul, jag har inga direkta förhoppningar eftersom han ju är tonårspojke 
men det skall bli jättekul med en bedömning iallafall!!

Jag skall ställa S*Eklövet´s Atos i grupp:6 klass:10 och min husis Feztiz grupp:HLH Hona, klass:14 Och de skall vara med båda dagarna.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Häxan sitter här hos mej nu och hon låter hälsa att hon ska ställa lilla Mandelgrynet (hihi…Jaja, hon kommenterar att han faktiskt är champion och inte så liten längre…) och sen har hon med sej lille Burken (Hehe…han är inte så liten kan jag intyga) EP S*Häxans Mr Magic, bägge är grupp 3-katter och de ställs båda dagarna.
Själv kom jag tyvärr inte med, trist! // Kaisa o Häxan

#2 Hälsa du min jobbkompis att det skall bli kul att ses!!
Tråkigt att inte du kom med, hade varit kul att träffas IRL 
Hälsningar Merlyn

Jag kommer dit som professionell "handler" 

, dvs utan katt men som sällskapsdam till S*Fairyhearts. I ett svagt ögonblick lovade jag visst den där Häxan att hjälpa till att frakta Burken till domaren också..
Mandelgrynet får man dock inte pilla på eftersom han är ärkekonkurrent… 

mvh Malin

#4 Har du styrketränat? Jag har allt sett den där Burken…

#4, #5 Haha….ja jag skulle aldrig ens i mitt svagaste ögonblick lova att bära fram Burken till domaren
. Han är ju nästan lika stor som du Malin, hihi! Du får nog låna klubbens rullebör som ska användas vid prisutdelningen till att frakta han i!!!
Det är tur att jag känner Aggie så jag vet att hon förstår att vi bara skämtar, men hon är inte känd för att ha de minsta katternara precis. Har ju själv köpt hane från henne och hoppas att han följer sina släktingar i spåren när det gäller storleken, men han har lång väg dit kan jag sägar…
//Kaisa

#5, 6 Jodå, jag har burit Burken några ggr vid det här laget och långrandiga domare göre sig ej besvär, för då dör jag nog..
mvh Malin
Och vet Du vad Malin, han haaaaaar nog gått upp ett eller ett par gram sedan sist, Du behöver styrketräning!!! Dessutom får Du mer än gärna "pilla" på Mandelgrynet, om inte annat kan Du ju kolla in hans VACKRA med tofsar försedda öron 

!!!!!!/Häxan

Jag kommer dit med IC S*Blue N´Blonde´s Hinto Sakima i grupp 1, klass 5, S*Blue N´Blonde´s Nitis, grupp 3, klass 11 och Fiona, grupp 3, klass 9
Man ska vara glad att man kommit med, för det verkar vara en väldig massa folk som inte kom med! :(
Jag ska jobba i lotteriet båda dagarna och även ställa S*Hesslecity's Gamirone 
Själv ställer jag Cornell båda dagarna.
Hade tänkt hjälpa till med burar mm före utställningen, men läkaren har gett mig bär-/lyftförbud pga ryggen.
Social(dvs stå i lotteri eller liknande, som #10) kan jag inte heller vara, pga hörselskadan, men jag kan gå runt o fotografera istället… 

Jag ska ställa S*Monastery Bay's Night Train, klass 11, grupp 7, S*Silverbells Urza, klass 11, grupp 3 och Levis min "huskatt" ska ställas för första gången (hehe). Är lite nervös för det faktiskt. /Sylvia

#12: Lycka till, tycker det är jätte kul att ställa ut mina husisar jag=)
S*Luddhuvet´z

Vi kommer dit med ett gäng på lördagen

Nu är det snart dags=)) Spännande=)
S*Luddhuvet´z