Hej!
alice cooper är en klar favo från min sida i alla fall;)
Tack & nu blev jag lite nyfiken Varför?? är han din Favorit ?? Kul att veta
Jag gillade hans huvud bäst….harmonin mellan öron profil och haka….är inte så bra på att förklara vad jag menar *skratt*
Han har en fin lutning i profilen enligt min smak jag kanske skulle velat haft öronen lite större och bara en aningen längre fram. Puuuh det var inte lätt.
Tack #6 Det ska bli spännande att se hur han utvecklas i framtiden & jag uppskattar vad du tycker ev om det inte är lätt ..

De ser verkligen fina ut, snygga profiler och hakor fast de inte är äldre. Något kraftigare benstomme hade jag nog förståss velat ha…
Men man kan inte få allt, eller hur? Var stolt över dina småttingar! //Kaisa

Haha…ja där ser man! På dom bilderna ser de jättefina ut, där ser man hur svårt det är att avgöra enbart med hjälp av foton. //Kaisa
# 13 det kan jag hålla med om att det är svårt . Det är därför jag jag visar upp dom är så jag får höra lite ute från :)
Jag tycker dina katter är jättefina, men vet inte så mycket om rasstandard och sådant. Vad som vore intressant att veta är hur deras personligheter är och vad de har för temperament. Tycker inte det pratas så mycket om det här. Personligheten är ju minst lika viktig tycker jag.
Vasco e min favvo!! Men det vet du redan..
Det är mycket pappa i pojkarna med mycket vitt 
#15 det håller jag med dej om att det är lika viktigt hur dom är & ang rasstandarden så är ju inte Skogisen lik den andra
Om jag ska prata om mina egna kattungar .Så är dom ju dom uppvuxna med barn & hund dom är hanterade i tidig ålder . Dom kullar jag har sålt har ingen klagat på .De vi säga deras Temprament så blir dom väldigt sociala & pratar mycket. Dom möter en i dörren ..så sätt skulle jag kuna behålla alla mina kattungar men det går inte..

Svårt att avgöra på dessa bilder, men den som tilltalar mig mest idag är nog Millboy, det ser ut som han har bättre panna och finare ögon. Är dessutom vansinnigt förtjust i vitfläckar :)
Tack #19

Millboy är nog favorit. Det är något speciellt med den där katten. Det är inte så stor skilnad mellan dom just nu men jag tror på Millboy.
Dom är gosiga allihop =) kan inte bestämma en så jag säger alla "fusk" hihih.
Men Eva nu börjar jag bli sugen på att se lite nya bilder på Founders också ;) har han vuxit nått ??
Kram Tita
#21 Tack
#22 Tack dom är mysiga .. det kommer kort på godingen