Stackars vingelpelle
Nu har vi hämtat hem Diego igen från veterinären. Han har idag kastrerats + tagit bort tandsten. Det är minsann inte mycket med gossen nu! :( Det är väldigt vingligt och sömnigt. Han är jätteduktig och har kissat i lådan trots sitt "onyktra" tillstånd. Hoppas att han är bra igen imorgon. Även om det är för hans eget bästa, tycker jag alltid man känner sig rätt taskig då man ser dem vingla omkring och må illa efter att ha varit sövda. Nåja, nu är det värsta över och han ska bara piggna till igen. PS. Kan ngn flytta inlägget till rätt grupp. Det går inte från denna datorn

Jag har flyttat till Allmänt skogkattprat, hoppas det är OK, annars hör av dig!
Hoppas Diego mår bättre snart!
//Malin

Ja det var där jag ville ha det. :) Tack så mkt. mvh Nina

Han är fortfarande vinglig och trött. Har mått lite illa också. Stackars gossen!
Stackars lilla vännen hoppas att han repar sej snart…Men det gör han säkert och snart är han pigg o glad igen!
Min hane ville gärna att jag skulle vara med honom den första natten, han var så söt…som en liten baby. Han var jätte duktig med sin tratt också, struntade helt i den…bara kämpade på med alla matkulor som han inte fick tag i.
De piggnar till fortare än man tror.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#5 De är verkligen små bebisar ;) Lite "hålla tass" o gärna mata lite, men de njuter ju av uppmärksamhet! ;)
du ska se att han snart e på benen pigg som ett skott igen hihi :)))
men lite sött är det när de ser sådär dyngraka ut..*fniss* ;)
vi kommer ha en likadan om snart en vecka :)
ska bli enormt skönt att få det gjort..:)

Även min Dreng hat misst ett par saker där bak idag!! Känns jätteskönt, och allt verkar gått bra. Nu kanske han får tid till att äta och kela igen och inte bara irra omkring med ordet HONA skrivet i pannan, ha-ha. Fast han har inte riktigt begripit förändringen än, utan försöker som vanligt med Busan!! Hon däremot är "sk-tsur" på honom. Luktar väl underligt efter vet.besöket? Även HCM-testad för andra ggn u.a. 
/Monica

Diego mår nu bra igen! Det känns skönt att han är sitt vanliga jag igen. Veterinären tyckte att han var perfekt i kroppen, men själv ser jag att han går upp lite i vikt. Självklart ska de inte vara för feta, men han fick gärna vara lite mer som Tiffy i kroppen i mitt tycke. Han är ännu keligare än vanligt & det är supermysigt.