Lika som Bär
Vad gulligt…ja de var verkligen lika!
Här är mina "bär" - far och son!
Först pappa Tryffel…
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Oj ja dom var ju lika :)
mina två är halv syskon :)

Visst är dom lika!
Jag har visat denna bilden tidigare här men kan inte låta bli att visa igen då den passar så bra i denna tråd. Det är vår hane, IC S*Mylingens Chanté och hans pappa S*Hug Me´s Chino med hans ägare och uppfödare och de är verkligen lika som bär. Pappa Chino är hanen till vänster på bilden. //Kaisa
Jösses va lika dom var :)
va snygga katter ni har !
Ja det var väldans rent vad dom var lika… skratt. Det är nästan så man skulle kunna tro att dom är tvillingar…
Ja det himmla kul att se katter vara så lika :) & framför allt snygga okså

Jösses vad fina dom var 
Ja de var verkligen super fina kattungar!
Kolla de här då!
Pappa Diesel med sin dotter Juicy!
Bilden är tagen av Ulf Nilsson

#14 Vilket underbart foto! Visst ser man klart och tydligt att det är dotter och pappa! De är jättefina! //Kaisa
jösses va fina dom är

gud så söta

Helt bedårande söta missar.
#17 Ja utan den pricken hade det vart svårt att veta vem som var vem…otroligt lika!

Vilka par, jag fascineras av att katter kan vara så lika varandra , att släktdragen går igen. #14 Diesel kan då inte förneka att han är far till Juicy.
Vi var veckan efter påsk nere i Skåne och bl.a. träffat vår S*Runsvik's Jerry Garcia och jag blev glatt överraskad av hur mycket mamma S*Wildwood's Telia det var i honom och även i hans dotter Ylva, fast hon även var mycket lik sin mor S*Restless Yawning Angel. Jerry och Angel hade lite "äktenskapstycke". //Kristin
det är verkligen kul att se katter vara så lika varandra .. nospussar till hela högen..
21 De var verkligen vackra allihopa och så otroligt lika!

#21: Vackra hela bunten (oj, så opartisk jag är då…).
Tycker att det är så kul när man hittar en partner till sin hona
som lika gärna kunde varit bror när man ser till utseendet - det brukar leda till en jämn och vacker kull.

#24 Ja, du kan kanske förstå mina känslor när jag satt med S*Kiss-Curls Ylva och hennes mamma (din katt) S*Restless Yawning Angel. När jag tar foton på dem så säger Stefan vi skulle nog ha haft med herr/pappa katt S*Runsvik's Jerry och vi som även visste att S*Wildwood's Telia skulle också ha passat mycket bra in… Det är blannd annat det här vi vill se, hur vårt arbete ser ut efter någon generation. Härligt! Ser fram emot nästa kull mellan Angel och Jerry. Även få se vad Ylva ger.