Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 318 ggr
Juliette-
0

Blommorna 10v

Nu är de inte långt kvar innan de skall flytta *snyft* några har dock inte funnit sina blivande hem än men jag hoppas de gör de snart..

Var ett tag sen jag bomba er här inne så jag tänkte roa mig med de nu när jag har tråkigt på jobbet Flört

"Blommorna"

Anemone (som ännu letar efter sitt blivande hem) NFO d0922

Syrran Azalea skall ju stanna här hemmma.. så hon har sitt på de torra Flört NFO d22

Kryddorna kommer senare ikväll bilderna var så stora på hemsidan så jag måste nog minska lite innan jag lägger ut dom.. men njut av mina små rödtottar sålänge ni FlörtSkrattande

Frostvikarna
0

Även de här små rödhättorna är ju underbara….

SannaE
0

Åhh dom är ju så sööta så man kan dö! Å deras småsyskon är precis lika söta dom! Speciellt Cayenne då! =) Inte alls partiskt! hehe Nää alla 7 är verkligen helt underbara! Ska bli skoj å få se dom alla igen om 3 veckor! Kram Sanna å pojkarna

EddaM
0

De äe så goa de där flickorna du har=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

SKOGSGLIMTAN
0

Vilka  små sötnosar, dom vet verkligen hur man ska få oss människor att smälta.*ler*.

Stort lycka till!!! Mvh/Eva-Helen

Silverfarans
0

MMmmmmmmm så vackra de är!!!Kyss

Sissi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De är världens sötaste och finaste små rödingar jag sett på länge…fast så gillar jag ju mamma & mormor katt väldigt mycket också.

Här är en bild på deras mamma i samma ålder.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ninnis
0

Så fina de är! Det är så vackert med röda katter!

Juliette-
0

Tack snälla alla.. Lilla Elvira som bebis med.. ja de syns verkligen hon är deras mamma.. Azalea ligger här i mitt knä som hon gör länge varje dag *mys* dom är så underbara alla på sina sätt

Ninnis
0

ja man kan inte ha en favorit! De är de allihopa med sina olika personligheter!