Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 463 ggr
Margona
0

Olja i svansen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Amadeus som har haft olja i sin svans vilken jag nyss har lyckats få bort efter mycket besvär och många bad. Nu är hans svans svart igen av bilolja så nu blir det bad imorgon igen med Goop som jag nu vet tar bort det. Jag är blir bara så trött på dessa badningar.Glad

Ditchhiker
0

Usch kan inte vara kul att få det igen?
Hoppas att det går bort bra!

Lycka till!!
//Tomas

LittleL
0

En fråga bara…Hur lyckas han få bilolja i svansen en gång till?? /Sylvia

Margona
0

#1 Nej inte roligt, kan inte förstå vad han ska under bilen och göra. Mina katter har varit på landet en vecka och så när man kommer för att hämta hem honom så ser han ut som han gjorde för någon vecka sedan. Men jag vet att det går bort medd Goop och det känns ju bra med tanke på att han ska ställas ut snart.Glad

Margona
0

#3 Jag vet ju inte då jag inte varit där på landet. Jag har varit bortrest så min sambos föräldrar har passat katterna. Kanske ska tilläggas att de kan vara ute där när någon är ute med dem eftersom det ligger så avskilt ute i skogen.

WesthKiowas
0

Kanske vore idé med koppel fast de bor som de bor, då slipper du i alla fall att bada hela tiden Skrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Margona
0

Nej som tur är kommer jag inte behöva det då garaget snart är klart och bilen kan stå där.

Keso
0

Grattis, nu förstår du hur jag har det med Janicen som jag måste bada minst var tionde dag vare sig hon har olja i pälsen eller ejGlad

Margona
0

#7 Ja det kan vara värt ett extra bad när jag vet att han verkligen lever upp. Han blir så glad och det räcker att man går ut på tomten och han får skutta runt och kättra upp och ner i sitt äppelträd. Glad

Frostvikarna
0

Men har han fått olja  på sig igen????Vilken tur att matte vet hur man tar bort det nu då!!Cool

Margona
0

#9 Ja han har fått olja i sin svans igen, jag vet inte hur han lyckas men Amadeus måste ha varit under någon bil igen. Detta hände när min svärmor var kattvakt för att vi var i Köpenhamn. Men som du skriver tur att matte har Goop och vet att det tar bort det. Glad