Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 444 ggr
Tinis
0

Uppsala i juni

Jag har anmält S*Krusmons Periquita (grupp 7, klass 11) till Uppsala Kattklubbs utställning i juni. Om vi kommit med så är det söndagen som gäller. Quita har ärvt sin pappa Alliums underbara temperament och vi hoppas på, att än en gång, få träffa stiliga Allium på UK:s utställning. Är det några fler som ska till Uppsala?

jaanuska
0

Hej ! Vi kommer dit,trots utan katt.Vi vill ju se Allium och nu barnbarnen ocksåGlad Det ska bli så roligt! // Jaana

erspers
0

Vi har anmält också..S* Erspers August bägge dagarna o S* Erspers Benjamin på lördagen o S* Erspers Bosse på söndagen..

//Stefan

Juliette-
0

IC S*Grianan's Delling skall ställas båda dagarna så som hans döttrar SLapommis Azalea & S*Lapommis Cayenne och S*Lapommis Saffran kommer ställas endast söndag så jag hoppas vi alla kommer med

eccentrics
0

Jag ska dit och ställa min kastratpojke S*Reedbank last sonnet på lördagen. om vi kom med sen får vi se om Alliums son S*Eccentric´s Mighty Zeus kommit med på utställningen så att man får träffa min lilla goseplutt igen..

Anneli_G
0

Jag har anmält min lilltjej S*Glömstaskogens Glimma båda dagarna.. .blir första gången hon tävlar i öppen klass så det ska bli spännande… Har även anmält min kastrathane på söndagen…

SannaE
0

Vi kommer dit med IP CH S*Zimexis Beau d´Angelo, Betelgeuze och även S*Lapommis Cayenne, lillgummans första utställning!

//Sanna

UllisN
0

Jaa som sagt innan kommer jag med min Allium och även
med Zico o Cendi….Uk är även min hemmaklubb så det
blir att hjälpa till o jobba den helgen!! Men ser fram emot
att träffa er alla där=)