Endast Sebek kvar. :-)
Nu finns bara Sebek kvar, En "stor" hane med snygg teckning.
idag är han 3 veckor.
Finns på min hemsida.
//Linda
www.englaflickorna.com

Men gud är de redan 3v
shit vad tiden går.. Jätte fin kille fast jag älskar den svart/vita hanen :P

#1 mmm det e helt otrolig vad tiden går.. :-)
Mm många gillar Tutankhamun.. :-) Han och Cleopatra har dragit mest. Men Sebek är minst lika fin han,, men han kanske har en för "vanlig" färg.. jag vet inte men det finns ju tid kvar,.. :-)
Hon som ska ha Tutankhamun kommer på söndag och tittar och gosar med honom.. :-) Välkommen Eva-Helen !!! :-)

#2 Ja han ska ju bli västeråsare så jag måste ju få se han en dag :P..
Nja bruna katter visst är de vanliga men paddor är ju jätte vanligt de med tex :) tror inte de hänger på färgen..

#3 näe det kanske inte gör det,, men emn aja hur som helst,,, det är ju inte brottom iaf så.. :-D

#4 Nej klart de inte är :) 3v är ju ingen ålder
Han hittar säkerligen ett hem han med.. jag lät ju ingen boka för en tidigast 4v jag :)

Hej!
Jag läste ditt inlägg Linda,,tusen tack för inbjudan på Söndag kommer vi hem till Er
gissa om jag lllääääängtar efter få träffa Tutankhamun. Han växer å blir bara sötare å sötare för var gång jag ser bild på honom. Jag skulle tagit Sebek också om jag hade möjlighet, för han är sååååååååå otroligt fin han också. Jätte kul att sååå många tycker att Tutankhamun är fin*ler*….
*Kram från mig & savannah*

hej tjejan!! längtar tills lilla cleopatra får komma hem till oss!!! såg bilden när hon "dök" ner i vällingen!! ett till matvrak till hemmet!!! hehe!!
hade jag fått så hade jag tagis sabek med, han e ju en pärla!!!!

Hej,, jaa,, hade det inte varit för att det bli knepigt att ha honomhär eftersom jag har mamma,, ooch att Johan säger nej,, då hade jag själv haft honom kvar,, Han är såå fin. :-)
Men men,, man kan inte få allt här i världen,,
Cilla,,, vi får ta den ena och slå den andra med,, dom ska inte säga nej,, ;-)
kram till er alla..

??han är söt men är inte denna tråd låst för inlägg???

#10 jag tror den bara blir låst om en administratör lägger upp en annons i denna kategori, vilket kategorin eg. är till för… så den här tråden är nog som vilken annan som helst (inte låst)… den har bara hamnat i fel kategori…

Sebek är nu bokad,,, till en underbar tjej som ska bli hans fodervärd. Hon bor här i salem så det är nära och bra.. :-)
Imorrn kommer en annan underbar tjej och kikar på Tutankhamun för första gången, Hon inget nyfiken alls.. ;-)
kram Linda

Tackar Linda vad gulligt sagt av dig… Ja gissa om jag lllllllllllläääääängtar tills imorn, kan knappt vänta längre, men jag har juh redan bestämt mig för honom, så det känns som jag redan har träffat honom,,
,, längtar ialf super mkt!
Vi ses imorn *kram* Nos pussa Tutankhamun från sin blivande matte!!!
Ps. Super kul att Sebek fick en bra fodervärd, super kul för Er och för att han bor i närheten av dig. Men vi kommer ju också kanske bli lite grannar, vi ( Tutankhamun + Savannah + jag) ska juh bo hos Håkan i Sthlm i sommar!!!