.
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Undrar du vilka gr5 som skall dit eller… hehe
Mig slipper du i alla fall ;)

haha, precis vad jag undrade. det var något vajsing med min dator så resten av texten kom visst inte med! Men är det några roliga människor som ska ställa i grupp 5? Eller kanske grupp 2? ;-)
#3 Är vi två tvåbenta spinnmaskiner roliga? ;)
Vi ställer iaf i grupp 5 och sen hoppas vi på lite hjälp av Dig!

# 4 Får vi kanske träffa Intrasi då?

#4. Det ska nog gå att ordna om jag inte har för fullt upp med mina tre små misseungar. ;-). Men jag ska allt försöka hålla koll på er! ;-). Ska bli kul att ställa mot er för omväxlings skull. Det har vi nog aldrig testat förut va? ;-) Haha, hoppas ni mår bra allihopa i Örebro!
STOOOORA Kramar till er!
#5 Nehej, tyvärr får varken Du eller Anthon träffa Intarsi. Hon ska ha bäbisar i maj så därför är hon hemma!
#6 Klart Du ska ta hand om Dina misse barn i första hand!
Vi har ordnat så att vi är fyra bärare så vi kanske kan klara oss utan Din excellenta hjälp!
Ska bli kul att ses! KRAAmar

#7 Ja jag måste ju såklart hjälpa de nya ägarna med sina småttingar men jag ska allt ta mej tid att komma och ta mej en titt på er busungar också! ;-). Vem blir det nu igen som jag får möta i grupp 4?… Amberfärgerna snurrar i huvudet på mig nu, ha ha. :-)
# 8 Du eller Dina katter (har du grupp 4 missebarn?) får möta våra ryska raketer Tretiak och Kasatonov i grupp 12. De övriga grupp 4 katterna får snällt stanna hemma.