Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett07-beteendefrågor
Läst 600 ggr
Frostvikarna
0

Saknar sina barn...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg i en annan tråd att mamman var elak och trött på sin kattunge, hos oss är det tvärtom. Förra veckan flyttade två av våra kattungar och mamma Thea ropar och lockar på dem. Våra ihoprullade, nytvättade strumpor som ligger i tvättstugan har fått en ny uppgift gär på jordelivet, att agera barn åt Thea. Hon radar upp en fyra fem stycken par på golvet och hon riktigt myser när hon ligger och tvättar dem… De två ungarna som är kvar är även de alltid nytvättade och Bernard, han snuttar och myser för fullt fortfarande med sin mamma…

Ixatrixa
0

Hahhah…känner igen det där…ser lite kul dock när man har en fullvuxen bebis som ligger bredvid de små kattungarna och tror att han är liten

Frostvikarna
0

#1 ja, han är nästan lika stor som mamma. Det ser lite tokigt ut..

EddaM
0

Det skall bli intressant och se hur Willow reagerar när de små börjar att flytta nästa vecka, Zalma blir ju kvar en vecka längre då jag levererar henne på morgonen innan jag skall på spinneriets utställning. Hon skall ju hem till min mamma och jag träffar henne på kvällen igen.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Juliette-
0

Men stackarn då de är inte lätt när vi elaka människor säger att nu skall dina barn flytta.. mina snuttar ju än med och blir tvättade dagligen och de är ju 9v så jag tror inte mammorna kommer tröttna här hemma de sköter de små så bra.. snutta på maten är mysigt de