Jag gör som Ronja Rövardotter!!
Jag bara måste få skrika ut ett riktigt glatt vårskrik!

Solen skiner, det blir varmare ute, vi har äntligen kommit igång med att fixa till köket och alla vinterförskylningar är slut. Dessutom så ringde de och sa att jag fått det jobb som jag sökt. Äntligen jobbar jag inom det jag utbildat mig till och jag slipper a-kassan. 
Det kommer att kännas som att ha semester nu när man har fått jobb. Nu slipper man jobba dygnet runt för att hitta ett jobb. Hade det inte varit för att jag inte kan jobba med jobb som innebär tunga lyft så hade det inte varit något problem att få jobb inom vården eller förskolan. Kanske får man några dagars semester i sommar också.
Jag är bara så himla glad idag!
/Linnea
GRATTIS!!!!! :)) Visst är det härligt att våren äntligen verkar vara här.. :)

Härligt! 
/Monica

Glömde nämna att när man har jobb så har man fritid men när man är arbetslös så har man ingen fritid för då söker man jobb. 
Fast politikerna verkar inte tro att man gör något annat än latar sig när man är arbetslös så som de jagar en med piska och blåslampa.
/Linnea
Grattis! Vad kul.
Susanna
GRATTIS Linnea

GRATTIS ! Åh, vad roligt.
Nu är det bara att njuta, jobba och sedan vara ledig.
Att vara arbetssökande är faktiskt ett dygnet-runt-jobb.
Lycka till med allt!
Mvh, Ingela

Grattis vad kul, jag behöver oxå ett jobb. Söker och söker men inget får jag=((
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Det låter härligt det låter!! Hoppas du trivs med det nya jobbet!

Vad söker du för jobb? Jag har mycket tips och länkar som kan vara till nytta. Hör av dig om du vill vill ha.
Mvh
Linnea

Stort grattis till jobbet! :)
//Malin

Jag söker väl främst lager och truckkörning, tycker att det är kul. Men här i Karlstad är det tunnsått med de jobben. Sedan har jag en tarmsjukdom som gör att jag inte får stressa. Och då är det en del jobb som går bort. Men tack jag uppskattar alla tips jag kan få=))
S*Luddhuvet´z

Grattis till jobbet
Åsa S*Rumpetrollets

Grattis vad roligt!! Jag är också ny på jobbet så jag vet hur det känns!! *vårskrik*
Ett stort grattis till ditt nya jobb!

Fick veta nu att jag ialf har fått ett sommar jobb=) Lite extra klirr i kassen gör ju det ialf=)
S*Luddhuvet´z
Skönt lite extra pengar är alldrig fel!

#16: Verkligen inte=))
S*Luddhuvet´z
Måååånga hål att stoppa dem finns ju alltid!

#18: Precis det finns ju det…många hål.
S*Luddhuvet´z

# 15 Tänkte just på dig och att jobbet kommer säkert snart - Och det gjorde det ju
.
Grattis till sommarjobbet!
Mvh, Ingela

#20: Tack tack, man kan ju hoppas på att det leder till något mer långvarit med=)
S*Luddhuvet´z
Vi håller tummarna att du får fortsätta med jobbet!

Åh jag ger dig ett *vårskrik* GRATTIS till din nya jobb!!