Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 18-tävlingar-och-lekar
Läst 461 ggr
knoxville_katter
0

Efterlyser kattklubb & Utställningar

Hejsan! Jag har lovat den nya ägaren till Extrella att hjälpa henne & hitta en kattklubb & kommande utställning / Som hon kan besöka

Marja _Leena bor mellan Borås & Göteborg

Eva

Silvis
0

Lycka till!

Ninnis
0

Hallands katten?

Ninnis
0

Hallands katten?

eller

Ninnis
0

Kustkatten hann inte med

knoxville_katter
0

Okey tack

Mylingens
0

Vi har Spinneriet och de har utställning i slutet av april på Stenkullen utanför Göteborg. //Kaisa

knoxville_katter
0

Tack ska framför detta till  henne ..

Rhapsody
0

Väldigt välkommen till Elfsborgskatten! Vi har vårt säte runt Borås. En riktig "semilånghårsförening" med övervägande skogisfolk. Även om jag gör mitt bästa för att få in en och annan britt… Vi har utställning i Ulricehamn i mitten på maj. Den är viserligen full men att komma och känna på atmosfären är också kul! /Lena

Ditchhiker
0

Hej!

Sveriges Nya Raskatt Förening (SNRF) har sitt tillhåll i Uppsala men har medlemmar över hela Sverige och jag själv är väldigt nöjd än så länge.

http://www.snrf.org

Ha de!!
//Tomas

Merlyn
0

Spinneriet anordnar: 

Introduktionskurs till utställning

Alla gamla och nya medlemmar inbjudes härmed till en introduktionskurs till utställning.

Kursen riktar sig främst till dig som aldrig ställt ut och som behöver hjälp att hitta rätt i pappersexercisdjungeln, lära dig vart man skall ta vägen på själva utställningen och kanske få lite tips om hur man knåpar ihop ett burskynke.

På plats kommer också att finnas utställare med mångårig erfarenhet att ställa frågor till.

Datum:           Söndagen den 15 april, kl. 11.00 till ca kl. 15.00

Plats:              Lelleskolan, där många av klubbens aktiviteter bedrivs.

Kostnad:       Gratis! Klubben bjuder på fika!