Vilka ska till SW?
Är det nån som har planerat att fara till SW? Vi har tänkt fara med S*Milda ma Tildes Coole Porter

Jag ska dit men inte bestämt ännu vilka katter som ska få följa med. Jag har 4 st som är inkvalade men plånboken vill inte att alla ska med
/Camilla

Vi har tänkt att åka dit med S*Monastery Bay`s Wild Glide 
Vi ska dit med S*Krusmons Golden Gate, S*Krusmons Gorgo Tondo och vår MCO S*Country Dream's Tim.

Hmm.. jag har bokat hotel :) Men jag har inte bestämt om båda katterna, eller bara den lilla ska få följa med.. :)
//Malin

Min långhåriga husis tjej skall få åka till SW hade jag tänkt=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Hotell är bokat… o det blir väl Poss som åker med antar jag ;) fast min plånbok säger att jag inte ska åka alls… men jag vill ju *fniss* vi får se vem som bestämmer jag eller plånboken *haha*

Vi kommer fast inte med någon skogis :-)) utan våran ena Turkiska Angora tjej som vi hoppas på ska bli EC då. 

Jag kommer att åka på SW eftersom jag har lovat att gå assistent, men troligtvis får älgkalven Bruce stanna hemma då han i nuläget ser rätt hanig o pälslös ut.. Så vi får se om han hinner komma i form tills dess… Lilla Shantaram ska dock med, som jag samäger med Marie på S*Fairyhearts och tävla i klass 11.
mvh Malin
Jag kommer att åka upp med CH S*Grianan's Leigh. Han håller på att sätta päls så jag hoppas att han fortsätter med det :-)
/Monica

Jag har ingen katt som kvalat in (än) tack vare mitt oönskade uppehåll 
Vill Vill Vill åka på SW.
jag ska dit jag har skogis som jag ska ställa ut påsw jag bor rätt nära det ligger så jag har det bra som bor i samma stad mvh carina
Hotell bokat men jag har ännu inte bestämt om jag ska åka eller inte, OM jag åker så är det lilla Mandelgrynet som åker med
!/Häxan
Vi ska anmäla Ul-Bin (vit hankatt) och så hoppas vi att vi kan ta med oss Verdandi också. Hon ska bara kvala in.

Vi kommer också ner.. 

Jag kommer oxå eventuellt med S*Royal Imp´s Montesa.

Rhapsody har kvalat in men jag hoppas att hon är hemma och rund vid det laget
. Det är ju några chanser kvar så hotellbokningen får stå kvar så får vi hoppas på de andra.
I nuläget har jag en katt som är kvalificerad och en kompis i Vingåker att bo hos. Har dock inte bestämt än om jag ska åka eller inte.
Jag kommer med GIC S*Swingcat's Baron och EP S*GreyCloud's Modesty Blaise.
Askett: Vi håller tummarna
//Maja

Funderar på att anmäla S*Izawatha´s Dodge Viper och har varit inne och kolla runt på hotellen.
Vilka hotell ni andra bokat?
//Maja