Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett10-väntade-planerade-kullar
Läst 368 ggr
Burken
0

Kull planeras

efter S*Häxans Osiris NFO f 24 och S*Långängens Mandel NFO n 22 under våren 2007

För mer info se: http://haxan.ponnyexpressen.se/

Tinis
0

Häxan! Du vet ju att jag gillar Mandel. Tänker du låna ut honom alls? Han är bara såååå läcker. Glad

Burken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nää, Tinis det tänker jag inte göra som det ser ut just nu, det är svårt då man bor i lägenhet att hålla en hane. Han är ju inte köpt för att gå i avel direkt, utan tanken var att han skulle bli "make" åt mina egna två honor Osiris och Oriana. Han har sas övertagit Strix plats som för övrigt var super som okastrerad hane då han varken luktade eller strilade, mycket av dessa beteenden nedärvs ju och varken Strix pappa eller morfar strilar! Här kommer en bild på Mandel som får titta p¨å istället./Häxan

Mulan
0

Spännande! Skrattande De barna ska jag med glädje följa..

mvh Malin

lynxeyes
0

Blir spännande att se!!!! Har mandelgrynet charmat damerna och lyckats få dem i löp så det redan är på G eller? Här går vi och väntar…

// Sophia

Burken
0

Nää Sophia, han har inte lyckats charma "kärringarna" än, det kommer väl det med (hoppas jag) Fundersam !

majema
0

Ja det ska bli spännande framöver att få se små Mandelgryn. Lycka till med planerna Kyss
/Marie

Tinis
0

Hur har det gått? Har Mandelgrynet kommit till skott än? Glad

Burken
0

#7 Nä inget "skott" där det ska vara iallafall Oskyldig !/Häxan

Tinis
0

#8 Du kanske skulle skicka Mandel till Stockholm på besök. Här finns en vacker padda som snart slipper sina piller. Flört

Burken
0

#9 Det hjälper ju inte vart jag skickar honom om han inte VET HUR han ska skjuta Flört !

Tinis
0

Dina tjejer kanske han ser som systrar men den här bitchpinglan kan säkert locka fram Robin Hood. Flört Fast jag vet ju att du inte kommer att låna ut honom, suck!Ledsen

Tinis
0

Nyfiken! Har det hänt nåt än?

Burken
0

Nä Du, vi skojade om det igår Mulan och jag, att kanske han skulle få para hos Dig då vi ev. kommer till Järvas utställning och då hade vi ju isåfall fixat boendet för "Grynis" Oskyldig !/GLAD PÅSK önskar Häxan!

Tinis
0

Vilken bra idé! Skrattande Ni är välkomna att bo här, både Mandelgrynet och du.Flört

Burken
0

#14 Vi tackar för erbjudandet och tar oss en rejäl funderare Fundersam !/Häxan