Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 510 ggr
Zygots
0

Lilla Z!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihop!

Nu kommer en rapport igen, och det första fotot på lilla Z.
Z har gått upp lite till och väger i kväll 72gr. Jag är så glad för varje gram hon går upp.
Jag vill tacka Ann och Magnus S*Quid Vis
Tusen tack för att ni har tagit emot lilla Z, och hjälper henne på bästa sätt.
Jag vill igen passa på att tacka ALLA otroliga människor som ringt, mailat, sms:at och erbjudit oss hjälp, tusen tack. Jag hoppas att kunna vara till hjälp själv, den dagen någon av er behöver det.

Tack Ann för fotona jag fick i kväll på lilla Z och hennes "fosterfamilj".
Det är ju inga problem att se vem som är vem…..=) och tänk på att hennes "bröder" är 2 dygn yngre än henne. 

En glad men trött //Annika

Eydimork
0

Kära nån vilken liten snutta, men blir ju alldeles varm i hjärtat!

Du får väl helt enkelt döpa henne till just Zäta Flört

jaanuska
0

#0 Vi glädjas med digKyss

Zygots
0

Ja, KAN du bara förstå. Alltså, men kan ju inte annat än att ÄLSKA en sån lite varelse. Hennes "bröder" vägde dubbelt så mycket som hon när hon kom dit.

Hon är inte mycket större än en tumme……=)
//Annika

Zygots
0

…………=), ja, hon kallas så nu i alla fall, och det är väl inte så dumt kanske, kort och consist!

Tassemarkens
0

Annika!

Vad lycklig jag blir när ser lilla "Z" börjar få en tjock mage

De små "tummarna" är ju alldeles speciella Kyss

Kramar
Ylva & Tassemarksgänget

Zygots
0

Ja visst, Ylva……….man blir alldeles knäsvag…..och sob, sob, snyftig med.

Hon hade gett en av sina "bröder" en riktig fight idag, han skulle ha hennes favorit tutte, och se det gillade hon inte…..=)

MissMikkus
0

Men moj, moj moj så liten och söt. Måtte allt gå bra nu. Hon verkar ju vara en fighter ialla fall. Skrikandes

Restless
0

Härligt att lilla Z är en sådan fighter och att hon fått en sådan bra fosterfamilj! Nu blir hon säkert rund och go snart :)

Rhapsody
0

Åh vad härligt att få se henne! Klart hon klarar sig, och om hennes mamma är den jag tror så har hon ju pondus så det räcker att brås på Flört

Liten men naggande god får man väl säga!

Hennes "bröder" var också jättefina, men hon verkar ju redan kunna sätta dem på plats!

Kram till dig och alla missar/Lena

Fridalas
0

Åååå vilket härligt engagemang för din hungriga kull Annika. Hoppas att det kommer att gå bra hos "amman".

Kram / Gunnel

Zygots
0

Good "morgon"………=)

#7+8,Ja, jag hoppas att hon kan fortsätta fightas,  #9, hon har att brås på….#10 det har varit en helt otroligt uppslutning kring de hungriga små barnen. De övriga tre har fått lite hull nu, så det ser bra ut i alla fall.

Jag skall försöka hålla mig ifrån att ringa Ann nu på dagen (vet inte om det är någon hemma). Tänk va trötta dom skall vara på mitt ringande om ett tag.=)

Ha en bra dag allihop.

Mylingens
0

Härligt att höra att det har löst sej till det bästa för alla! //Kaisa

Silverfarans
0

Åh guuud va gött att lilla Z blir stor o go runt magen!!

vettan
0

Lilla tummelisaKyss  Zweet Zugar Flört

SChamuels
0

Vilken glädje och så fin lilla Z är:)

Zygots
0

Hej på er!

Jag fick samtal ifrån Z fosterfamilj i kväll, håll i er, hon har gått upp till 82gr…….TJoho!!!!!

Nu ÄR jag bara SÅ glad

//Annika

mariamia
0

Åh Annika vad underbart skönt att höra! Det är en fighter den lilla stumpan!!

/Mia S*Eklövet´s

Mindfields
0

Hej Annika, tack för alla uppdateringar du ger oss, det är otroligt roligt o höra att hon "tar sig" o kan ge "bröderna" en fight ;)
Lycka till med henne!
//Malin

Fairyhearts
0

#16 Vad roligt att få läsa att allt verkar gå bra för lilla Z. Håller tassar o tummar för den lilla. Kyss
/Marie

Tinis
0

Nyfiken! Hur har det gått? Vad blev det för namn - Zäta?