Mina små 7 resp 8v
Nu är mina små 7 resp 8v.. Jag vill ju inte vara sämre utan tänkte visa mina härliga tjejer jag med.. Flera är fortfarande till salu så titta gärna in på hemsidan om nån av tjejerna faller i smaken 
Blommorna:
Anemone
Azalea
Kryddorna:
Cayenne
Mynta
Kardemumma
Saffran
Å sist ut Basilikat
Kardemumma var så söt!! De andra var också väldigt fina!

Så söta flickor klart du inte ska vara sämre…
Mam kan aldrig få för mycket ögonfröjd.
Jösses vad fina kattungarna var ( Lycka till med dom ) /Eva
Jag har skickat ett mail till dig ang. både azalea och kardemumma, men nu när jag fick se den här bilden så blir jag alldeles kär i kardemumma! Vilken sötnos
Hur ska jag någonsin lyckas hitta någon lika söt om hon inte blir min?

#4 Kardemumma är till salu 
Jag har svarat på ditt mail med..
Vilka vackra blommor och kryddor :-)

De är jätte fina Juliette, kan tänka mig både den ena och den andra men jag skall vänta med ny katt ett tag. Men mumma säger jag åt "mumma". Underbara=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Åh juliette! tjejerna är verkligen jätte söta! oj oj oj, vad jag saknar mina bebisar nu!!!

Jättefina tjejer!
Jag gillade Basilikas blick o look, grym…eller är det solen 
/Marie

#9 Haha nej de är faktiskt inte solen hon har fått mammas blick.. Grym och snygg hehe.. så hon ser lite småelak ut vilket jag gillar skarpt

Och jag måste säga att Azalea liknar sin pappa kanon mycket tycker jag=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#11 Haha ja kanske lite.. tycker dock de flesta av kattungarna mest är lika sina mammor men jag vet inte
nånstans hoppas man ju de ska vara lika pappa med
Verkligen fina kattungar du har lycka till med dem

Åh vilka GULDKLIMPAR!!!!!
Ser ut som Cayenne har en röd svanstipp?? Lite kul?!

#14 haha ja hon har de rätt sött.. även Basilika har en liten röd tipp men lite mindre den har dom efter sin mot (som de inte syns på lika tydligt då hon är ljusare)

Dom är ju så underbara så jag vet inte vad! Vi längtar verkligen tills vi får hämta våran lilla prinsessa! Ska bli skoj att få träffa er alla igen på fredag! //Sanna
Dom är sååå söta!

#16 Ja jag förstår dig att vänta på bebis är ju de bästa som finns.. Jag tar väl hand om henne tills de är dags att flytta till familjen och pojkarna hon ska uppfostra 

#18 Det tvivlar jag inte en sekund på att du gör!
Ska bli skoj imorgon att få se hur dom har växt allihop sen sist!
Kramar Sanna å pojkarna (än så länge)

#19 Ja usch å jag måste städa för att du ska komma.. vad du kräver av mig