Man blir så Glad

Så roligt att historien slutade lyckligt! Hon ser ju jättefin ut, vilken pärla! //Kaisa

Gud vad roligt då kommer du ju få följa henne ändå.. gud vad skönt de måste kännas
tack! det så bra att den nya ägaren hörde av sig !

Gud så bra… vad roligt för dig!!! =)
jag ringde upp henne och vi prata en bra stund! Extrella har fått två hund kompisar ..andledning till att hon har fått nytt hem är att den föredetta ägarna har köpt en skogis hane på 15 veckor..och dom kom inte överns!
Men !!! Omplacerar man den gammla katten för att man köpt en ny och dom inte kommer överens ???? fy va taskigt 
Skönt att du fick höra från henne igen 

#5 Det var det sämsta jag har hört! Vad hemskt att omplacera den äldre av katterna bara för att en ny kattunge flyttar in, usch! Jag hoppas att Extrella får det mycket bättre i sitt nya hem och att hon får leva länge och tryggt hos dom. //Kaisa
Ja tydligen så gör en del så! Men jag är Tacksam över att den nya hörde av sig i alla fall. Det var en del saker som den förra ägaren inte kunde svara på ../ Jag vet ju via Annonsen att hon har haft en blandras kull & det kanske är därför hon sa i från till den nya kattungen ..Men men nu käns det underbart skönt i alla fall att hon har ett nytt hem !

Såå roligt att du fått kontakt med henne igen:)) Och som tidigare skrivit; usch vad taskigt att omplacera henne. Hade det inte varit bättre att lämna tillbaka den lille? Får hoppas att den nya ägaren är vetttigare än den förra. /Sylvia
#7 Jag blev förvånad över att Extrellas nya ägare talade om detta för mej i telefon att det var på grund av att dom hade köpt en ny katt / Jag hoppas okså att hon får stanna i sitt nya hem.
Den nya ägaren behöver mycket goda råd hon har aldrig haft Raskatt innan så jag har lovat att hjälpa henne så gott jag kan & det jag inte kan kommer jag att ta reda på..Så här långt tycker jag det käns jätte bra hon maila mej efter jag hade ringt upp & tacka för hjälpen
Jag maila tillbax & tack för att hon hörde av sig *ler*

Skönt att tösen verkar ha fått ett bra hem
Tycker det låter lite konstigt att man omplacerar en katt bara så , det tar ju olika tid för katter att vänja sig varandra .
#12 jag pratade en sväng med dom förre detta ägarna i sommras då var det inte något tal om att sälja henne.Strax efter jul såg jag en annons då såld dom deras huskatt ..Jag blev paff redan då & för bara nån vecka sen hittade jag Extrella & jag mail till dom men fick inget svar ..När min kull var liten kom dom ofta & hälsa på för att välja den rätta dom var intresserade av en röd hona men jag hade en rödsilver hane i stället . Men det sluta med att dom valde Extrella i stället.Nu sa den nya ägaren till Extrella att dom hade köpt en Röd hane ..Det stämer att det kan ta tid innan det kommer till rå i det nya hemmet!! & jag hoppas att Extrella får stanna i sitt nya hem som hon har fått nu ..
Vad skönt för dig att du fått kontakt med de nya ägarna och vet var hon finns nu. Och roligt att de vill ha kontakt.
#14 Hon bor mellan Borås & Göteborg ( i Rävlanda ) eftersom hon har hundar & har bra kontakt med deras uppfödare tyckte den nya ägaren att det var själv klart att ta kontakt med mej …
jag fick ett mail i går kväll & Extrella hade vågat sig fram & mysa lite med familjen så det kommer någ gå bra !
"15 ja det brukar ju ta några dagar att installera sig men jag är glad för din skull att det slutade bra för dig
själv har jag inte en aning om var mina småpojkar tog vägen tyvärr, hade ju varit skönt att veta var de bodde och hur de hadde det.
#16 Men kan du inte efterlysa dom i nån annons . Det hade jag gjort efter tag om ingen hade hört av sig! Marja-Leena som ägaren fick ju med stamtavlan så på vis ringde hon mej . men eftersom jag inte var hemma maila hon i stället…/ Men försök att med nån annons så kanske det någon som svara ang dina killar
" tack för tipset ska göra det. Är ju alltid skönt att veta var de hamnar när man säjler själv så träffar man ju köparna nu har man ju ingen aning.
Har en annan avkomma som såldes nyligen men de nya ägarna kontakta mig så det är skönt han verkade få ett jätte bra hem.
#18 Det var så lite så . Hoppas du får svar jag ska ta & hälsa på Extrella fram över det ska bli så kul att få träffa henne igen & se hur hon har det i sitt nya hem../ Tur att inte alla köparna är lika dana .
Så bra att kissarna kommit till ett bra hem nu! Det tråkiga är att kattunge köpare inte tänker efter före de köper en kattunge!