Trondhjem 31/3
Her er resultatene fra vår helg i Trondhjem.. Vi er sååå krye

Hei
Gratulerer nok en gang. BIS 6-10 mnd, helt konge, eller Dronning blir det jo.

Nu har vi hunnit landa här hemma igen!
Jag säger då bara de, WOW Vilken kanonhelg vi har haft!
På Lördagen tog våran
"Bosse" PR CH S*Zimexies Beau d´Angelo sitt första CAPIB, och "Busen" Betelgeuze tog sitt första CAP och NOM.
Söndagen blev inte sämre den heller!
"Bosse" PR CH S*Zimexies Beau d´Angelo tog sitt andra CAPIB och NOM och "Busen" Betelgeuze tog sitt andra CAP och NOM!
Tusen tack till Yvonne på S*Krusmons för all hjälp med pälsar och förberedelser! Du är en ängel!
//Sanna

Grattis, grattis… nu måste jag ringa Yvonne för att få höra lite hur ni har haft det. Men usch jag är ju så förkyld… så jag får nog vänta till i morgon.
Nyfiken på fler resultat…//Kristin
IP/CH S*Krusmons Gorgo Tondo, tog sina CAGPIB, bägge dagarna och fick superbedömningar!!
Vi är jättenöjda!!!
Och tusen Tack för en jättetrevlig helg i Norge, Familjen Schön.

Nu börjar det bli människa av mig igen också..blev lite dåligt med sömn det senaste dygnet
..Vi fick det vi åkte för att få också..Vår Impala fick sina CACE båda dagarna trots att hon såg ut som en liten fågelskrämma med en liten tofs kvar här o där av det som återstod av hennes krage..så vi är mer än nöjda..det var en bra utställning med inte alltför många skogisar..har aldrig varit på nån utställning där det bara varit 30 skogisar på lördagen o 28 på söndagen..1 ensam katt i grupp 3 tex o 4 stycken i grupp 6 totalt..
båda dagarna..måste passa på att tacka alla jag träffade för en ytterst trevlig helg..
//Stefan
För oss var det också en lyckad helg. S*Celadon's Cassiopeia Schedir fick två CACIB och blev IC. Lilltjejen, S*Krusmons Periquita, som utställningsdebuterade blev Ex 1 båda dagarna.