Bilder på era paddor!!
Tycker att de blir färre som skriber här inne så tänkte att man kan lägga in en bild på sina paddor.
Skriv gärna namn och färg, och kanske om du väntar någon kull med ev paddor =)
Bomba på =)
Och GOD JUL & GOTT NYTT ÅR =)
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!

Här kommer en bild på min vackra padda Chili ^^
Vi ska para henne så snart hon löper (snart hoppas jag :P)
Läs gärna med på www.capsicumcats.se
God Jul!
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Riktigt fina paddor har ni =) Alla paddor är välkomna här! Vill se hur många olika slags paddor det finns =)
S*Kronängens Amaryllis är det här. Förhoppningsvis får hon kattungar i mitten på februari. Det kan bli paddor.
Susanna

Hej!
Här kommer en av mina paddor, hon heter SC S*WesthKiowa's Babben Larzzon, hon är svartsköldpaddstabby utan vitt . Tanken var att hon redan skulle haft kull men eftersom förfrågan på kattungar är mindre nu så har jag medvetet väntat lite. Hon ska nog ha kull i vår/sommar i alla fall.
Mvh Camilla

Min andra padda IC S*Seerath's Amesha Spenta och hon är en svartsköldpaddsilvertabby bicolor. Tanken är att även hon ska ha kull framöver.
Mvh Camilla

Min andra padda IC S*Seerath's Amesha Spenta och hon är en svartsköldpaddsilvertabby bicolor. Tanken är att även hon ska ha kull framöver.
Mvh Camilla

Men, vad knäppt! Det blev 2 inlägg.

Här är en bild på min älskade padda :) Hon heter CH S*Nalle Puh's Nina Pretty Ballerina och är svartsköldpadds tabby med vitt (f 09 22). Hon är väldigt häftig i färgen :) Riktigt så det brinner i pälsen på henne!
Min förhoppning är att hon skall få en kull snart, så fort allt faller på plats :)
//Amanda

Har ett par paddor som bor hos mamma. Fast ja Zalma är fortfarande kvar här men hon skall snart åka hem. Hela hennes namn är: S*Luddhuvet´z Zalma och hon är f. Hon har fått två kullar med flera fina paddor men nu skall hon kastreras pga sina livmodersinflammationer som hon får efter varje kull. Tråkigt då hon har gett flera fina bebbar och riktigt fräcka paddor.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Här kommer bilder på mina paddor, har tre stycken.
Först ut är PR S*Kaup Home Cat's Adidas som är f 09 23. (dotter till #29 Tindra)
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Sist ut är CH S*Tam-Trion's Pim Pim som är g 03 21 och dotter till #35 Mary.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#34 Adidas <3
Och jag försöker väl igen eftersom mitt inlägg hamnade i en annan tråd :s
#28 snygg bild på Solrunn!
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#26:an & 34:an
Är våran #29:an involverad
så stolt 

Herre gud vilka fina katter ni har!!! Helt otroligt =)

Sedan en bild på våran lilla S*AsKett´s Miss Igen 4 veckor 
Mera info om tjejerna finns på www.askett.se
GOTT NYTT ÅR!!